Svär över hockeyn och råkade dunka huvudet i Yodas skalle.
Rimlig reaktion.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svär över hockeyn och råkade dunka huvudet i Yodas skalle.
datorn skulle de stå, men vi har säkert dunkat huvudet i varandra oxå nångång idag, de händer rätt oftaRimlig reaktion.
datorn skulle de stå, men vi har säkert dunkat huvudet i varandra oxå nångång idag, de händer rätt ofta![]()
@LadyCovergirl och @JeayL jag kommer behöva en dusch när slutsignalen ljuder, attans!!
@LadyCovergirl och @JeayL jag kommer behöva en dusch när slutsignalen ljuder, attans!!
Håller med, sitter också här med deras nytt pris-info framför mig
Å vi bor såpass på landet att det inte går att lita på luftburet nät + att det markbundna är uselt (vi har fått på nåder 2 Mb... ) och vi kan välja mellan Telia och Telia![]()
Jodå jag kunde visst få 50 kr i rabatt om vi band telefon och bredband på två år...Här är en till i den klubben...
Radioskugga vid huset så mobilt bredban funkar inte heller...
I mitt brev står inte hur mycket de höjer heller, bara att jag fortsatt ha deras GENERÖSA rabatt på 40kr.....
Ville jag hålla på själv så finns det självklart en lösning, men jag vill bara att det ska fungera och jag tycker inte att bara för att man bor på landet så ska man varken få ha telefon, post eller internet...Res en mast och montera en repeater, vi på landet får hitta egna lösningar när nätet inte räcker ända fram. Master finns på skroten och en repeater bygger man enkelt av en wifi-accesspunkt som man stoppar in ny programvara i och då kan man dessutom öka signalstyrkan.
*Ser liksom inte riktigt problemet, bara lösningen.*![]()
Det är rimligt oavsett![]()
Han är rätt härdad med diverse känsloyttringar i samband med hockeymatcher! Som valp så sov han mellan mamma och min bonuspappa i soffan när det var sista SM finalmatchen mellan Skellefte och Lule och min bonuspappa skrek så högt av glädje när det blev mål så Yoda blev rädd och sprang iväg samtidigt som han kissade i farten.
Efter det så började han få godis för varje mål av rätt lag och då blev de lite roligare!
![]()
Han har inte så mycket till val![]()
Det är rätt. Både djur och barn ska indoktrineras(Det är därför unga fröken i huset glatt sjunger både MFF-hymnen och Ingen himmel är så blå som min och har koll på vad offside är
)