Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du "besök"? Här luktar det piprök ibland, samt matos fast det inte rökts här sen jag flyttade in för 30 år sen och inte lagat mat sen dagen innan.

Om det vore så väl, tyvärr är det nog från någon granne å tar sig in via nån ventilation.... finns nog några alternativ, den ena besökte brandkåren tidigare i år

Sur! Köpte ny gräsklippare förra veckan och den var supergrinig när jag skulle klippa. Tänkte att det var för att den är ny och att bensin/olja inte smörjt upp tillräckligt än. Skulle starta den idag och det gick bara inte. Vinkade in två karlar som körde förbi och de försökte i drygt 20 minuter. Till slut fick jag ge upp och åka iväg med den till verkstaden. Hela jävla förgasaren måste plockas isär :rage:
Nu ska jag grilla ost o bacon-korv som ska ätas med massor m räksallad.

@Snurrfian Klart jag är i maskopi med maken:)
Skämt åsido, om du satte dig in i varför långt och rakt ibland och kort och snett ibland så tror jag att ditt intresse skulle öka. Ser du bara för dig att "hjälpligt lulla runt 18 hål" så blir det bortkastat. Du behöver lite högre ambition än så, därmed inte sagt att du skall bli nästa Annika Sörenstam men ju mer man kan, dessdo roligare blir det.
Det är nog det som är problemet, jag kan inte uppbåda tillräckligt intresse för att vilja bli bättre... ;)

Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta när jag får till svar att jovisst det ska betalas in en medlemsavgift men avgiften är hemlig för alla som inte är insatta eftersom det har kommit in pengar som de inte vet vem det kommer ifrån. :rofl::banghead: Jag vet ju att människan har lite problem så jag håller på och djupandas lite innan jag ska skriva ett pedagogiskt svar och förklara att det är väldigt svårt att betala en medlemsavgift om man inte vet hur mycket man ska betala.

@dobbis du kan få komma och avlösa mig i bärandet av kartonger :angel:

jag håller på att svettas bort. just burit upp 14 (!!!!!!) kartonger från källaren till lägenheten. dom är tunga :wtf:

Några timmar i min tvättstuga finns att roa sig med, om du är fööör rastlös, annars kan säkert jag hitta på något annat "skoj" vad sägs om att putsa fönster eller städa köksskåp?
Välkommen ;)
Men blääääääääää ,ett par av dom alt. borde jag ägna mig åt här.

På väg från stallet, har gett hästarna hö. Nu ska jag lägga max en timme till på kaninburen, sedan får det räcka för idag. Känns som att bygget står still, samtidigt som jag håller på med det hur mycket som helst.

Äckliga folk kan vara :yuck:

Har rensat avlopp som det var massivt stopp i så fastighetsskötaren fick komma och avhjälpa det.

Var nog ett ton hår och äckel i avloppet :wtf:

*halvt kl halvt @Linta*

Varenda gång någon säger (skriver) att de dricker vin föreställer jag mig att det är typ såhär:

raw
:angel::angel::rofl:
Haha! Det var typ sådär. Vi har fått fancy designvinglas av jobbet i julklapp, vill man så ryms det en halv flaska i dom :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka