Har du tittat under badkaret?
Det har hela sidor så det är det enda stället jag är helt säker på att han inte är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du tittat under badkaret?
Har du "besök"? Här luktar det piprök ibland, samt matos fast det inte rökts här sen jag flyttade in för 30 år sen och inte lagat mat sen dagen innan.
Det är nog det som är problemet, jag kan inte uppbåda tillräckligt intresse för att vilja bli bättre...@Snurrfian Klart jag är i maskopi med maken
Skämt åsido, om du satte dig in i varför långt och rakt ibland och kort och snett ibland så tror jag att ditt intresse skulle öka. Ser du bara för dig att "hjälpligt lulla runt 18 hål" så blir det bortkastat. Du behöver lite högre ambition än så, därmed inte sagt att du skall bli nästa Annika Sörenstam men ju mer man kan, dessdo roligare blir det.
Idag känner jag mig som @LadyCovergirl Jag har gjort massor,vad ska jag göra resten av dagen?
Men blääääääääää ,ett par av dom alt. borde jag ägna mig åt här.Några timmar i min tvättstuga finns att roa sig med, om du är fööör rastlös, annars kan säkert jag hitta på något annat "skoj" vad sägs om att putsa fönster eller städa köksskåp?
Välkommen![]()
Jag garvar åt att jag just hittade en tråd från 2011 om en moderering på Western. 33 sidor, 650 inlägg. Det var bättre förr![]()
Eller hur! Hur fan kan man sitta och gaffla om det i 650 inlägg?Naaaawdet VAR bättre förr!
Men blääääääääää ,ett par av dom alt. borde jag ägna mig åt här.
Haha! Det var typ sådär. Vi har fått fancy designvinglas av jobbet i julklapp, vill man så ryms det en halv flaska i dom*halvt kl halvt @Linta*
Varenda gång någon säger (skriver) att de dricker vin föreställer jag mig att det är typ såhär:
![]()
![]()
Eller hur! Hur fan kan man sitta och gaffla om det i 650 inlägg?
![]()
Ha! Regelbrott! Fan får man inte säga! Ska genast dra på mig offerkoftan och rapportera dig!