Trodde exakt samma sakTrodde jag råkat slå över till nån mysko modeshow först hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde exakt samma sakTrodde jag råkat slå över till nån mysko modeshow först hahaha
Uhm... Kanske
Varför är det bättre ljud på den teckenspråkstolkade?!![]()
Eftersom så många dissat honom är det nästan lite pinsamt att erkänna att jag ÄLSKAR låten, och honom. Han är ett proffs.Alltså, jag kan inte låta bli att fånle till Frans![]()
Bea Szenfeld som gjort kreationerna är fantastisk.Trodde jag råkat slå över till nån mysko modeshow först hahaha
Jag håller med dig! Är fjortiskär i hela alltet!Eftersom så många dissat honom är det nästan lite pinsamt att erkänna att jag ÄLSKAR låten, och honom. Han är ett proffs.
Jag håller med dig! Är fjortiskär i hela alltet!![]()
Charmen, melodin, texten, allt!Men vad är så bra med låten?
Förstår ej
Om vi vinner, har vi nästa final i Kiruna då?![]()
Men vad är så bra med låten?
Förstår ej
Om vi vinner, har vi nästa final i Kiruna då?![]()
Vi kanske borde flytta finalen till februari också, när vi ändå håller påAlla får bo i kåta då och åka rensläde till Ishotellet![]()
Renar på scenen och i publiken!Alla får bo i kåta då och åka rensläde till Ishotellet![]()
Vi kanske borde flytta finalen till februari också, när vi ändå håller på
Nä. Jag tycker förra årets startfält var bättre?![]()
Vilket ungefär gäller de flesta bidragen, varje år..Förstår inte heller folks hysteri över Frans. Jag tycker inte han kan sjunga eller att låten i sig är särskilt märkvärdig.
Jag råkade blanda concerta och tradolan utan att tänka på det. Det blev väldigt fnissigt@bumpo vad är det för EP medicin du fått?
Det går att ringa läkemedelsverket och fråga om mediciner!
Jag har gjort det pga att läkarna oftast inte vet om min bromsmedicin och mina uppiggande går att kombinera med andra mediciner.
Renar på scenen och i publiken!![]()
Förstår inte heller folks hysteri över Frans. Jag tycker inte han kan sjunga eller att låten i sig är särskilt märkvärdig.