Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att man kan bli så irriterad på att ett ex hör av sig? :meh:

Jag har inte tålamodet att vara pedagogisk just nu :cautious:

Nu har jag sett klart ESC. Jag är upprörd in i själen och ska nu gå en uppfriskande och avkylande promenad med hunden. Det blåser dessutom ganska ordentligt vilket jag lär behöva :mad:
Tur att jag får träffa T imorgon. Vi behöver det båda två.

Sitter och försöker få årdning på lönerapporterna och skriva följesedlar på allt externt jobb !Så man får lite att leva på i slutet på månaden !Sedan måste jag försöka komma ihåg att lägga i gym kläderna tills jag ska på sjukgymnastik i morgon som tur är det på arbetstid !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 468
· Visningar
52 838
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår