Skit, skit, skit! Styvfar är inne på sjukhus igen och nu har läkarna sagt rakt ut att det är bara en väntan. De ska göra vad de kan för honom men kört är det![]()
Så jobbigt. Ta hand om varandra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skit, skit, skit! Styvfar är inne på sjukhus igen och nu har läkarna sagt rakt ut att det är bara en väntan. De ska göra vad de kan för honom men kört är det![]()
För första gången på åtminstone ett år, spontant skulle jag säga närmare två år, kunde jag avsluta en måltid helt utan tankar på att kräkas, sluta äta innan jag blev mätt eller hetsäta. Fattar ni hur stort det är eller?
Du har ju precis börjat nu i år eller nästa år då ju, om inte årstalen är felskrivnaJag har gjort MRT minst 2 ggr per år sedan 2016 eller 17 typ.
@mooi Inget större fel på Bergsjön, lugnaste stället i stan jag bott i men jag hade bra hus med lugna grannar, dock var jag inte hellre ute i onödan sena kvällar om jag inte kom från jobbet mitt i natten men det var bara att gå, oftast genade jag genom en mindre skogsdunge men det fick jag sluta med efter lite skäll av grannar som sett mig
Nu bor jag i ett lugnt område och fått ringa polisen 2 gånger på mindre än 24 timmar, det var dock ett inbrottsförsök och ett olovligt intrång/ försök till stöld? (gissar jag på helt utan information/kunskap)
Hm, jag vet vilka datum det inte kommer att fungera med Buketräff i sommar (17:e resp 31 juli) så nu är det dags att spåna vilket datum som passar bäst...![]()
Du har ju precis börjat nu i år eller nästa år då ju, om inte årstalen är felskrivna![]()
Jag tycker ni kan komma till Asien på buketräff allihopa![]()
Jag fattar inte att folk är så intresserade av hur andra tjänar sitt uppehälle
Man umgås väl inte med folk och ba "kan du maila över ditt cv"
![]()
Har sängplats åt oss![]()
@Marita73 beklagar verkligen
@athena_arabians vill också vara med men har nog dottern då....
@bumpo älskar dig vännen och du är lika kul nykter ❤❤❤
Tänker på dig! Kram![]()
Så jobbigt. Ta hand om varandra!