Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inga kitschiga kläder, merparten av min garderob är militärgrön eller Real Tree camo :cautious:

Seriöst, det är sant. Jag går oftast omkring i jobbkläder för de är bekvämast. @tornblomma skulle förmodligen gråta av min garderob :D

:rofl::D

Militärgrön ftw :love:

Men ett par chockrosa gummistövlar och en knallgul regnkappa är alltid bra att ha :idea::D

Fast alltså, jag är rätt säker på att @tornblomma skulle få ett sammanbrott av rätt många användares garderober :angel:

Alla mina snygga kläder är minst fyra storlekar för stora. :( Oh well jag är faktiskt rätt nöjd över hur kroppen ser ut nu så sett men alla mina klänningar är som tält... har typ inga sexiga kläder som passar längre. Upptäckte att till och med sandalerna blivit för stora. :rofl:

Ska dammsuga, och inväntar sms på om jag ska åka till grannkommunen för att hämta vårt parasoll. Vi beställde över nätet, och ska läggas undan tills vi hämtar det. Känns meningslöst nämligen att packa in 2 till 3 barn och sen att det är slutsålt när man kommer fram.

Nu är det idioter ute och springer i spåren i Vaggeryd. Tågen är ställda till stopp och det blir en jävla massa merjobb för oss alla tågklarerare, polis osv osv.

Nu är det idioter ute och springer i spåren i Vaggeryd. Tågen är ställda till stopp och det blir en jävla massa merjobb för oss alla tågklarerare, polis osv osv.

Att det ska vara så jäkla svårt att låta bli :meh: Ungefär som de som knatar in på militära områden under övning fast det f-n är skyltar överallt!

Tågstoppet är hävt så det var ingen kandidat den här gången iaf. Det brukar ta mycket längre tid med dem. Nu kör vi tåg igen :)

Kom nyss hem från stallet blöt som en sork. Regnar tätt och blött men jag kommer inte klaga utan vara nöjd för det är torrt i trädgården så regnet behövs. Känns rätt bra att sitta i soffan med te och filt. Kan softa här i en halvtimma sen behöver jag nog röra på mig så jag hinner till jobbet i tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 068
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 298
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka