Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara för er :D
13108577_273595642991387_491428360_n.jpg

Fy va skönt, nu har jag varit på sjukan hos gyn, blev visst ett cellprov taget. Lika bra när man ändå är där och "visar upp sig" så att säga. Konstaterade i efterhand att cellprovet var det jobbigaste eller tja den gjorde förvisso ont när de stack första gången med bedövningen, sen kände jag ingenting.
Ska bli skönt att slippa ha ont i alla fall. :)

Fy va skönt, nu har jag varit på sjukan hos gyn, blev visst ett cellprov taget. Lika bra när man ändå är där och "visar upp sig" så att säga. Konstaterade i efterhand att cellprovet var det jobbigaste eller tja den gjorde förvisso ont när de stack första gången med bedövningen, sen kände jag ingenting.
Ska bli skönt att slippa ha ont i alla fall. :)
Bra gjort av dig! Jag borde också ta cellprov, men jag klarar verkligen inte av sånt där...får ont av ALLT. Oavsett vad jag gör.

@Ninnurur Greppa tag med stekpincett om det går eller hacka sönder och sen skaka.
Nästan så du får filma och visa dina försök tycker jag ;)

@RedHyuuga Alltid skönt så sånt avklarat även om besöken i sig inte är dem roligaste.

Senast ändrad:
Bra gjort av dig! Jag borde också ta cellprov, men jag klarar verkligen inte av sånt där...får ont av ALLT. Oavsett vad jag gör.
Nä, jag gillar det inte heller, men försökte att inte tänka på hur ont det gjorde utan försökte bara tänka på att andas.

@RedHyuuga Alltid skönt så sånt avklarat även om besöken i sig inte är dem roligaste.
Nä, vem gillar att känna sig utelämnad när man visar upp intima delar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 374
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka