Det är nog dags för bild snart![]()
Ja bilder är alltid bra!
Din ostboll engagerar fint en fredagskväll

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog dags för bild snart![]()
Rostade i @Ninnurur ´s brödrost?Av någon anledning vill jag ha marshmallows...
Najje! Inget kladd i brödrosten! Tvingade min kära far att köpa mååååååånga pågen jättefranska och rasker för att få streckkoder till den. Den rostar hjärtan på brödet!Rostade i @Ninnurur ´s brödrost?
Bra gjort av dig! Jag borde också ta cellprov, men jag klarar verkligen inte av sånt där...får ont av ALLT. Oavsett vad jag gör.Fy va skönt, nu har jag varit på sjukan hos gyn, blev visst ett cellprov taget. Lika bra när man ändå är där och "visar upp sig" så att säga. Konstaterade i efterhand att cellprovet var det jobbigaste eller tja den gjorde förvisso ont när de stack första gången med bedövningen, sen kände jag ingenting.
Ska bli skönt att slippa ha ont i alla fall.![]()
Nä, jag gillar det inte heller, men försökte att inte tänka på hur ont det gjorde utan försökte bara tänka på att andas.Bra gjort av dig! Jag borde också ta cellprov, men jag klarar verkligen inte av sånt där...får ont av ALLT. Oavsett vad jag gör.
Nä, vem gillar att känna sig utelämnad när man visar upp intima delar.@RedHyuuga Alltid skönt så sånt avklarat även om besöken i sig inte är dem roligaste.
Det tänker jag INTE göra@Ninnurur Greppa tag med stekpincett om det går eller kacka sänder och sen skaka.
Nästan så du får filma och visa dina försök tycker jag.
Det tänker jag INTE göra![]()
För mig hjälper inte ens detNä, jag gillar det inte heller, men försökte att inte tänka på hur ont det gjorde utan försökte bara tänka på att andas.
.
Det är långt ifrån bekvämt, försökte även tänka på att det kan vara bra att hitta ev cancer tidigt, om det nu skulle vara någon.För mig hjälper inte ens det
Går hellre till tandläkare, mycket hellre.
Ja det var väl tur det - annars kanske det hade blivit lite "fredagsmys" hos er...Känns väldigt tomt här. Tonåringen ä på bio med en kompis och ska sova över där. Lillungen är på scouthajk. Så det kanske är tur att min mamma kom hit idag så att jag och sambon inte blev ensamma hemma.![]()
Jamen precis...måste ändå boka in ett besök hos tandläkare, så ett besök på gyn samma dag vore väl toppenDet är långt ifrån bekvämt, försökte även tänka på att det kan vara bra att hitta ev cancer tidigt, om det nu skulle vara någon.
Blanda ihopå gyn och tandläkare, nä guu bevare mig väl...Jamen precis...måste ändå boka in ett besök hos tandläkare, så ett besök på gyn samma dag vore väl toppen(så länge man inte blandar ihop dem...
)