Plötsligt känns det inte så illa...när en tänker på att det kunde varit värreBlanda ihopå gyn och tandläkare, nä guu bevare mig väl...![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plötsligt känns det inte så illa...när en tänker på att det kunde varit värreBlanda ihopå gyn och tandläkare, nä guu bevare mig väl...![]()
![]()
![]()
![]()
Jo, det är ju det. Själv är jag väldigt glad att ha det överstökat, hoppas bara de inte hittar några förändringar på cellprovet så jag måste in för ytterligare tester, då tror jag att jag dör.Plötsligt känns det inte så illa...när en tänker på att det kunde varit värre![]()
Ta inte ut något i förskott baraJo, det är ju det. Själv är jag väldigt glad att ha det överstökat, hoppas bara de inte hittar några förändringar på cellprovet så jag måste in för ytterligare tester, då tror jag att jag dör.![]()
Vem vet.Ja det var väl tur det - annars kanske det hade blivit lite "fredagsmys" hos er...![]()
![]()
Nä, jag är typ övertygad om att jag kommer bli kallad till en ytterligare kontroll....Ta inte ut något i förskott bara![]()
Nu kommer min nyfikna sida framFy va skönt, nu har jag varit på sjukan hos gyn, blev visst ett cellprov taget. Lika bra när man ändå är där och "visar upp sig" så att säga. Konstaterade i efterhand att cellprovet var det jobbigaste eller tja den gjorde förvisso ont när de stack första gången med bedövningen, sen kände jag ingenting.
Ska bli skönt att slippa ha ont i alla fall.![]()
Nej, bedövningen var för något annat som vi gjorde efter att vi tagit cellprovet. Själva cellprovet känns, tja vad ska man säga.... konstigt kanske är ett bra sammanfattande ord.Nu kommer min nyfikna sida fram. Fick du bedövning för att ta ett cellprov? Vad var det för hemskt cellprov
(Kommer ju vara jättenervös nu när det är dags för mig att göra cellprov igen).
Aha!Nej, bedövningen var för något annat som vi gjorde efter att vi tagit cellprovet. Själva cellprovet känns, tja vad ska man säga.... konstigt kanske är ett bra sammanfattande ord.
Nej va kul!!!?Men för att vara lite positiv, så ska jag kolla på lägenhet på söndagsom jag hemskt gärna vill ha, får bara se hur stor plånbok den kräver...
Då skulle jag typ bli granne med @Voff
Aha!Okej! Pust! Blev orolig att dom börjat med något nytt. Tänkte att det måste vara ett riktigt mördarcellprov om man måste få bedövning först. Bedövning där nere är inte en favorit
Ja att ta cellprov är en udda känsla. Gör inte direkt ont men det känns....ja konstigt helt enkelt![]()
Jupp och så är det väl fyra år eller så kvar till nästa. Skön känsla![]()
![]()
Nä, än har dom inte börjat med dom där mördarproven. Borsten är dock inte långt borta från det dock. Känns lite obehagligt när de borstar på livmoderhalstappen, men det är såååå skönt när det är över.
Sån tur hade inte jag, gjorde ett cellprov, sen redan ett år efter blev jag kallad igen, avbokade då, ville inte gå så ofta. Sen nu när jag var inne för annat ärende så tyckte de att ett cellprov var lika bra, så gjorde det när jag redan var på plats. Hoppas jag slipper gå tillbaka bara.Jupp och så är det väl fyra år eller så kvar till nästa. Skön känsla![]()
Undra varför du blev kallad med bara ett år emellan?Sån tur hade inte jag, gjorde ett cellprov, sen redan ett år efter blev jag kallad igen, avbokade då, ville inte gå så ofta. Sen nu när jag var inne för annat ärende så tyckte de att ett cellprov var lika bra, så gjorde det när jag redan var på plats. Hoppas jag slipper gå tillbaka bara.
Jag vet inte, kanske var för att det första cellprovet (lilla cellprovet) visade förändringar, så jag blev kallad till ett cellprov till (stora cellprovet). Vet inte om det har med det att göra, annars vet jag inte.Undra varför du blev kallad med bara ett år emellan?
Ja så är det nog.Jag vet inte, kanske var för att det första cellprovet (lilla cellprovet) visade förändringar, så jag blev kallad till ett cellprov till (stora cellprovet). Vet inte om det har med det att göra, annars vet jag inte.
Tack för påminnelsen! Jag har ju Limoncello glass i frysen (med stavningsres.på glassen)Funderar på att äta lite glass![]()