Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratade med hetingen i över en timma på Skype idag. Med video :love: Nu skickar han bilder på skandinaviska modul hus han vill ha på savannen :D Men den ena tyckte jag hade för stora och för många fönster, då kan man ju inte springa runt naken ju. Han höll med, han tycker ju om att springa runt naken :rofl::rofl:

Pratade med en barndomsvän i Sverige också i 1.5 timma. hon mår äntligen bättre efter sin depression :banana:

På Fredag åker jag på semester till Filippinerna :)

Och i morgon hoppas jag att jag äntligen har återhämtat mig från fältarbetet, är fortfarande helt slut men bättre än för någon dag sedan :)

och sen jobba (inskolning) 6-15? :angel: alltså cyklade ju 1,7 mil till förra jobbet nångång, men då hade jag ju jobbat där i 100 år och det var tokvarmt så ingen brydde sig ju om man var ett svettigt äckel :yuck:

Starta i god tid, så tidigt borde det vara rätt svalt också. Borde ta mindre än en timme (helt ärligt tycker jag att det låter som en bra start på dagen i sommar Sverige :up: I alla fall om det är lite natur längs med vägen). Cykeln borde väl vara halvt duglig i alla fall, typ är hjulen sneda och det är grusväg är det kanske mindre kul :D

Starta i god tid, så tidigt borde det vara rätt svalt också. Borde ta mindre än en timme (helt ärligt tycker jag att det låter som en bra start på dagen i sommar Sverige :up: I alla fall om det är lite natur längs med vägen). Cykeln borde väl vara halvt duglig i alla fall, typ är hjulen sneda och det är grusväg är det kanske mindre kul :D

Enligt google maps så skulle det ta typ 35 min, tar det med en nypa salt så räknar väl på en timme iallafall,tror jag cyklade från förra lägenheten till gamla jobbet (delvis samma väg) på typ 50 min- 1 timme å då var det längre

Sitter och filar på ett överklagande, jag avskyr att göra sånt här, jag är för sjutton inte någon jurist även om jag inte är helt oerfaren vad gäller lagtexter men känner jämt att jag vill att en riktig jurist ska se över det. Men det går inte. Har dessutom världens värsta huvudvärk och är på otroligt dåligt humör - och svarta strumpbyxor i sommarväder.

Enligt google maps så skulle det ta typ 35 min, tar det med en nypa salt så räknar väl på en timme iallafall,tror jag cyklade från förra lägenheten till gamla jobbet (delvis samma väg) på typ 50 min- 1 timme å då var det längre

Enligt Google Maps ska det ta 15 min för mig att cykla till jobbet.

Det tar mig 35 min.... men jag har bara en 3 växlad damtralla :p

Jag cyklar ändå på i rätt bra takt och undrar hur fasen Google har räknat på cykeltiden :crazy:
Men har du en bra cykel så fixar du att cykla 1 mil. Starta i tid bara och cykla i din takt.

Det blev en nätt omväg på ganska exakt 5 km efter ett brutalt jampass igår ja...och idag 3,5 km för att hämta kaffe, som egentligen finns typ 250 m bort eller något :rofl:

Jag hatar bönder!!! Hela mitt hus luktar koskit :yuck: måste man gödsla på årets hittills varmaste dag? Migrän har jag också :cry:, mao för varmt för mig idag.
Undrar om jag får plats i hundpoolen :idea:

Läser om en tjej som blev "rasande" över att ett paket som hennes sambo hade köpt inte innehöll en förlovningsring och därför gick ut i media med det :banghead:
1. Man öppnar inte andras paket
2. Vill man vara säker på att det blir ett frieri kan man fria själv.
3. I första hand borde man väl ändå prata med sin partner?
4. Varför, varför går man ut i media??
:banghead::banghead:

Beskådade en fluga som fastnat i den här gynnarens nät

160531-spindel_zpsf9unjq79.jpg

Jag hatar bönder!!! Hela mitt hus luktar koskit :yuck: måste man gödsla på årets hittills varmaste dag? Migrän har jag också :cry:, mao för varmt för mig idag.
Undrar om jag får plats i hundpoolen :idea:
Lägg en kall, fuktig handduk på huvudet/ i pannan (och kanske en klädnypa över näsan så du slipper lukten? :D ) jag satt med handduk på huvudet halva sommaren förr-förra året pga värmen och att jag inte har någon som helst ventilation/möjlighet att vädra ur lgh...

Lägg en kall, fuktig handduk på huvudet/ i pannan (och kanske en klädnypa över näsan så du slipper lukten? :D ) jag satt med handduk på huvudet halva sommaren förr-förra året pga värmen och att jag inte har någon som helst ventilation/möjlighet att vädra ur lgh...

Kylklamp invirad i en T-shirt alt en isbit i nacken är underbart när det är varmt.

MVH en som inte klarar av värme mer pga MS

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 588
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 258
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka