Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hastflicka Jag är riktigt avis på dig som får bo i Portland. :heart

Good luck med nya huset!

Mer exact blir det i McMinnville :) med Portland downtown 45 minuter bort ... men da nya "bypass" vagen ar klar (om 2 ar) sa borde det ta runt 20 minuter fran dorr till dorr. Jag alskar verkligen den har staten och hela Portland arean. :love:

Whääää känner mig så stressad! Är det genomförbart att cykla en mil?

Jag gick en mil om dagen i nagorlunda rask takt pa ungefar en timma nar jag var och halsade pa hos min mamma medan hon levde. :cool:

Mer exact blir det i McMinnville :) med Portland downtown 45 minuter bort ... men da nya "bypass" vagen ar klar (om 2 ar) sa borde det ta runt 20 minuter fran dorr till dorr. Jag alskar verkligen den har staten och hela Portland arean. :love:

Jag gick en mil om dagen i nagorlunda rask takt pa ungefar en timma nar jag var och halsade pa hos min mamma medan hon levde. :cool:
Jag läste att nånstans i Amerika delar golfspelarna marken med en jättelik 5 meter lång alligator som blivit deras mascot. Alligatorn är inte det minsta aggressiv så han får bo kvar där och dom har samsats om platsen i många år.
I Ryssland bor det en stor björnhane i en familj, dom adopterade den som nästan nyfödd och dom delar både bostad och tv-soffa och han är med vid bordet och äter och beter sig som en stor snäll hund. Folkkära älgar finns det tydligen gott om också i Ryssland som folk gärna kelar med men här i Sverige skiter folk nästan på sig om dom möter ett stackars vildsvin och springer för livet om dom ser en älg i skogen under joggingrundan.

Jag möter både vildsvin, älg och annat vilt på min joggingrunda och samexisterar hur bra som helst med dom, det behöver inte vara värre än man gör det till men usch och fy, så får man INTE göra enligt länsstyrelsen och polisen för dom är FARLIGA och ska skrämmas på flykten. :meh:
Enda djur man får ha utan tillstånd är grävling, som faktiskt blir riktigt trevliga som husdjur. :)
2969027_1104_621.jpg

Whääää känner mig så stressad! Är det genomförbart att cykla en mil?
Absolut. Jag klarade av att cykla en mil med cykelvagn och 2åring i här i lördags. Jag har då inte motionerat ALLS sen jag slutade rida i november. Och jag är en lat tjockis :p Visst var jag svettig och helt färdig, men jag överlevde så det borde du med göra :p För övrigt tog det mig en timme, och då fick jag gå upp för vissa backar :o

Jag hatar bönder!!! Hela mitt hus luktar koskit :yuck: måste man gödsla på årets hittills varmaste dag? Migrän har jag också :cry:, mao för varmt för mig idag.
Blanda de med lukten av gummifabrik och lite häst så har du lukten på min hemby ;)

Absolut. Jag klarade av att cykla en mil med cykelvagn och 2åring i här i lördags. Jag har då inte motionerat ALLS sen jag slutade rida i november. Och jag är en lat tjockis :p Visst var jag svettig och helt färdig, men jag överlevde så det borde du med göra :p

Får kämpa och hoppas gasvajern kommer snart :D

Jag läste att nånstans i Amerika delar golfspelarna marken med en jättelik 5 meter lång alligator som blivit deras mascot. Alligatorn är inte det minsta aggressiv så han får bo kvar där och dom har samsats om platsen i många år.
I Ryssland bor det en stor björnhane i en familj, dom adopterade den som nästan nyfödd och dom delar både bostad och tv-soffa och han är med vid bordet och äter och beter sig som en stor snäll hund. Folkkära älgar finns det tydligen gott om också i Ryssland som folk gärna kelar med men här i Sverige skiter folk nästan på sig om dom möter ett stackars vildsvin och springer för livet om dom ser en älg i skogen under joggingrundan.

Jag möter både vildsvin, älg och annat vilt på min joggingrunda och samexisterar hur bra som helst med dom, det behöver inte vara värre än man gör det till men usch och fy, så får man INTE göra enligt länsstyrelsen och polisen för dom är FARLIGA och ska skrämmas på flykten. :meh:
Enda djur man får ha utan tillstånd är grävling, som faktiskt blir riktigt trevliga som husdjur. :)
2969027_1104_621.jpg

Varenda golfbana i Florida och efter gulfkusten har gott om alegatorer. Finns det vatten finns det alegatorer. De kommer ofta upp och solar (ligger stilla med munnen oppen for att fa varme) pa golfbanan sa man far se sig for lite nar man spelar. :p

Insåg att bodybalance inte var en bra idé...kanske tar en promenad till istället :p
Är nog större chans att jag skulle kunna ta mig igenom ett Bp-pass...

Läser om en tjej som blev "rasande" över att ett paket som hennes sambo hade köpt inte innehöll en förlovningsring och därför gick ut i media med det :banghead:
1. Man öppnar inte andras paket
2. Vill man vara säker på att det blir ett frieri kan man fria själv.
3. I första hand borde man väl ändå prata med sin partner?
4. Varför, varför går man ut i media??
:banghead::banghead:
15 minutes of fame... :wtf:

15 minutes of fame... :wtf:
Jag skrev, bland annat:
De flesta pratar med sin partner i första hand...inte media.

Fick svaret:
" Jag skrev ut det här i en tjejgrupp här på Facebook för att jag tyckte att det var så jävla roligt, skribenten i fråga kontaktade mig jag kontaktade INTE henne. Min sambo tyckte dessutom att det här var svinkul också"
Att hon öppnade paketet (av nyfikenhet enligt artikeln, p.g.a att det "såg ut som en sån ask man lägger ringar i") berodde enligt henne på att det inte stod något namn på det...

Åh, jag har sånt grymt ridsug, bestämde mig för att rida, men det sket sig rätt fett. :turd: Varje skrittsteg känns som om någon skär i mig med en kniv... jäkla skit, jag som vill rida... :arghh: :arghh: :arghh:

Helt okej dag på jobbet även om det är sjukt mycket att göra på taket. Vi blev precis klara i tid. Efter jobbet har jag och dottern varit i stallet. Ungponnyns medryttare var där och fick en rundvisning :)
Nu ska barnet nattas och jag ska sätta mig på trädäcket och spela yatzy :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 575
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 239
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka