Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra krisplaner för att klara värmen!![]()
Jag skulle nog få huvudvärk av det känns det som, låter som att de är kalla (alltså för kalla) tunga och tighta?Annars finns det kylkepsar att köpa![]()
Whääää känner mig så stressad! Är det genomförbart att cykla en mil?
Jag läste att nånstans i Amerika delar golfspelarna marken med en jättelik 5 meter lång alligator som blivit deras mascot. Alligatorn är inte det minsta aggressiv så han får bo kvar där och dom har samsats om platsen i många år.Mer exact blir det i McMinnvillemed Portland downtown 45 minuter bort ... men da nya "bypass" vagen ar klar (om 2 ar) sa borde det ta runt 20 minuter fran dorr till dorr. Jag alskar verkligen den har staten och hela Portland arean.
Jag gick en mil om dagen i nagorlunda rask takt pa ungefar en timma nar jag var och halsade pa hos min mamma medan hon levde.![]()
Absolut. Jag klarade av att cykla en mil med cykelvagn och 2åring i här i lördags. Jag har då inte motionerat ALLS sen jag slutade rida i november. Och jag är en lat tjockisWhääää känner mig så stressad! Är det genomförbart att cykla en mil?
Blanda de med lukten av gummifabrik och lite häst så har du lukten på min hembyJag hatar bönder!!! Hela mitt hus luktar koskitmåste man gödsla på årets hittills varmaste dag? Migrän har jag också
, mao för varmt för mig idag.
Absolut. Jag klarade av att cykla en mil med cykelvagn och 2åring i här i lördags. Jag har då inte motionerat ALLS sen jag slutade rida i november. Och jag är en lat tjockisVisst var jag svettig och helt färdig, men jag överlevde så det borde du med göra
![]()
Jag läste att nånstans i Amerika delar golfspelarna marken med en jättelik 5 meter lång alligator som blivit deras mascot. Alligatorn är inte det minsta aggressiv så han får bo kvar där och dom har samsats om platsen i många år.
I Ryssland bor det en stor björnhane i en familj, dom adopterade den som nästan nyfödd och dom delar både bostad och tv-soffa och han är med vid bordet och äter och beter sig som en stor snäll hund. Folkkära älgar finns det tydligen gott om också i Ryssland som folk gärna kelar med men här i Sverige skiter folk nästan på sig om dom möter ett stackars vildsvin och springer för livet om dom ser en älg i skogen under joggingrundan.
Jag möter både vildsvin, älg och annat vilt på min joggingrunda och samexisterar hur bra som helst med dom, det behöver inte vara värre än man gör det till men usch och fy, så får man INTE göra enligt länsstyrelsen och polisen för dom är FARLIGA och ska skrämmas på flykten.
Enda djur man får ha utan tillstånd är grävling, som faktiskt blir riktigt trevliga som husdjur.
![]()
Jag skulle nog få huvudvärk av det känns det som, låter som att de är kalla (alltså för kalla) tunga och tighta?
Och blöt handduk är klart billigare![]()
Hmm...hur sitter de då? Hur fungerar de?Nä dom är intresserad för kalla, tunga eller thighta alls.
Dom fryser ju inte ner huvudet.
15 minutes of fame...Läser om en tjej som blev "rasande" över att ett paket som hennes sambo hade köpt inte innehöll en förlovningsring och därför gick ut i media med det
1. Man öppnar inte andras paket
2. Vill man vara säker på att det blir ett frieri kan man fria själv.
3. I första hand borde man väl ändå prata med sin partner?
4. Varför, varför går man ut i media??
![]()
Hmm...hur sitter de då? Hur fungerar de?
Jag skrev, bland annat:15 minutes of fame...![]()