Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Googlade precis på en bekantings namn och det enda jag fick fram var att hen finns med i lexbase. Blir ju utan tvekan fundersam kring varför, men det går visst inte att se utan att betala. I dagsläget spelar det egentligen ingen roll, men jag ska nog försöka fråga ändå om inte personen självmant berättar. Eller jag vet inte. Hur ska jag reagera?

Googlade precis på en bekantings namn och det enda jag fick fram var att hen finns med i lexbase. Blir ju utan tvekan fundersam kring varför, men det går visst inte att se utan att betala. I dagsläget spelar det egentligen ingen roll, men jag ska nog försöka fråga ändå om inte personen självmant berättar. Eller jag vet inte. Hur ska jag reagera?

Är du nyfiken så fråga eller betala för att veta.

Det är inte undra på att det blir kökrocker vid olyckor, då folk ska sakta in och titta. Klarar man inte av att titta i den hastigheten som gäller på vägen, då ska man inte heller titta alls. :mad:

Jag saktar av farten för att jag är rädd om dom som arbetar med räddningen.

Ser man inte blåljus på håll och saktar av ska man inte heller köra.

Men jag kryper inte fram :p

Jag höll på att få en lastbil intryckt i röven pga att denna inte såg en kö på 4 km. Vi pratar 4 km kö i fri sikt. Efter det är jag riktigt rädd om mig och mig själv och otroligt uppmärksam på allt om det blinkar blåljus mm

Jag och farmor har bara sett irriterande människor på tv ikväll. Claes Malmberg (farmor "han kan jag inte med"), Martin Timell (jag uppmärksamma farmor på hans flåsande och att han låter så andfådd :D) , hela programmet äntligen hemma, Simon i Biggest Loser. Farmor blev å störa sig på honom trots hon bara sett 1 avsnitt haha :laugh::rofl:

Haha har också stött på den frågan, person på jobbet finns med där, jag har inte frågat, kan bli pinsamt.

ok :) försök fiska runt ämnet lite framöver! är de en nära vän?
Ingen nära vän, därför känns det som om det inte spelar någon större roll nu men skulle det vara att personen har ett förflutet som galen massmördare eller så, då vill jag veta det om det skulle kännas som en bra idé att vara mer än bara bekanta. Personen i fråga är väldigt trevlig och hittills känns det lätt att hålla diskussioner om lite vad som helst, så det blir nog så att jag bara frågar rakt ut om det dyker upp ett behov av att veta.

Ingen nära vän, därför känns det som om det inte spelar någon större roll nu men skulle det vara att personen har ett förflutet som galen massmördare eller så, då vill jag veta det om det skulle kännas som en bra idé att vara mer än bara bekanta. Personen i fråga är väldigt trevlig och hittills känns det lätt att hålla diskussioner om lite vad som helst, så det blir nog så att jag bara frågar rakt ut om det dyker upp ett behov av att veta.
Kan ju vara fortkörning eller vad som helst.

Lycklig ponny och @_husmusen_ :p

Jag och andra ponnyn fick springa brevid :o jag kommer sova ruskigt gott i natt :D

94B562D7-E04D-4CA4-8B1C-A6A91946F27B.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 233
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 208
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka