Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Morgondagen ska avslutas med kvällsmöte på jobbet med representant från försäkringsbolaget...Tack för ditt stöd idag
Hoppas att även morgondagen slutar på topp för dig imorgon
Nu ska jag med sova efter denna bedrövliga jävla dag.
Googlade precis på en bekantings namn och det enda jag fick fram var att hen finns med i lexbase. Blir ju utan tvekan fundersam kring varför, men det går visst inte att se utan att betala. I dagsläget spelar det egentligen ingen roll, men jag ska nog försöka fråga ändå om inte personen självmant berättar. Eller jag vet inte. Hur ska jag reagera?
Morgondagen ska avslutas med kvällsmöte på jobbet med representant från försäkringsbolaget...![]()
Det är inte undra på att det blir kökrocker vid olyckor, då folk ska sakta in och titta. Klarar man inte av att titta i den hastigheten som gäller på vägen, då ska man inte heller titta alls.@RedHyuuga Folk är vidriga som inte kan eller bryr sig om att ta ansvar för sin pågående körning i trafiken utan endast koncentrerar sig på sin nyfikenhet.![]()
Det är inte undra på att det blir kökrocker vid olyckor, då folk ska sakta in och titta. Klarar man inte av att titta i den hastigheten som gäller på vägen, då ska man inte heller titta alls.![]()
Haha har också stött på den frågan, person på jobbet finns med där, jag har inte frågat, kan bli pinsamt.Googlade precis på en bekantings namn och det enda jag fick fram var att hen finns med i lexbase. Blir ju utan tvekan fundersam kring varför, men det går visst inte att se utan att betala. I dagsläget spelar det egentligen ingen roll, men jag ska nog försöka fråga ändå om inte personen självmant berättar. Eller jag vet inte. Hur ska jag reagera?
Det kan jag lova att hon har@Trott: Det låter som om farmor har bestämda åsikter![]()
Är du nyfiken så fråga eller betala för att veta.
Haha har också stött på den frågan, person på jobbet finns med där, jag har inte frågat, kan bli pinsamt.
okJag kom på en sak nu som bekantingen pratat om som faktiskt kan vara anledningen till att hen finns med där, men nu blev jag ju nyfiken på om det finns fler anledningar![]()
Ingen nära vän, därför känns det som om det inte spelar någon större roll nu men skulle det vara att personen har ett förflutet som galen massmördare eller så, då vill jag veta det om det skulle kännas som en bra idé att vara mer än bara bekanta. Personen i fråga är väldigt trevlig och hittills känns det lätt att hålla diskussioner om lite vad som helst, så det blir nog så att jag bara frågar rakt ut om det dyker upp ett behov av att veta.okförsök fiska runt ämnet lite framöver! är de en nära vän?
Kan ju vara fortkörning eller vad som helst.Ingen nära vän, därför känns det som om det inte spelar någon större roll nu men skulle det vara att personen har ett förflutet som galen massmördare eller så, då vill jag veta det om det skulle kännas som en bra idé att vara mer än bara bekanta. Personen i fråga är väldigt trevlig och hittills känns det lätt att hålla diskussioner om lite vad som helst, så det blir nog så att jag bara frågar rakt ut om det dyker upp ett behov av att veta.
Jo.. Jag råkar bara vara en idiotmagnet, så jag blir skeptisk så fort något verkar vara annat än tokbraKan ju vara fortkörning eller vad som helst.