Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@GotAsecret kan kan man väl om man vet hur man gör ;) sen om man bör om man bor i flerfamiljshus och vill ha fortsatt tak över huvudet utan att flytta är ju en annan sak.
Hos mig hade det inte varit poppis alls, småbarn under & vägg i vägg bor damen som sa första gången vi sågs: Hej! bara så du vet ringer jag vaktbolaget om det är något och jag har fått flera vräkta.
Jag: jo men hej jag heter hallonsaft och vad heter ni??
Medans jag tänkte: :banghead:

@GotAsecret kan kan man väl om man vet hur man gör ;) sen om man bör om man bor i flerfamiljshus och vill ha fortsatt tak över huvudet utan att flytta är ju en annan sak.
Hos mig hade det inte varit poppis alls, småbarn under & vägg i vägg bor damen som sa första gången vi sågs: Hej! bara så du vet ringer jag vaktbolaget om det är något och jag har fått flera vräkta.
Sådana grannar längtar man efter .Bådar gott för framtiden :arghh: Tur man bor i engen villa och har 200 meter till närmaste granne så man kan ha stereon på max kl 2 på natten och ingen klagar :p

Sådana grannar längtar man efter .Bådar gott för framtiden :arghh: Tur man bor i engen villa och har 200 meter till närmaste granne så man kan ha stereon på max kl 2 på natten och ingen klagar :p

Håll för öronen nu! varning!!
*sjunger* avundsjuk, jag blir så avuuundsjuk...

Jag kollade på hus så sent som idag, men inget som är rimligt tyvärr fanns att gå vidare med.
Men jag ger inte upp så lätt bara leta och leta.

Har gått min första lilla runda på golfbanan. Vi tog bara hål 1-3 och 8-9, första gången jag är ute på banan öht så det räckte fint så. Gick resultatmässigt kasst men är ändå nöjd. Sixten har fått sista dosen medicin, så skönt att vara klar. Nu subwaymiddag med tillhörande kaka, och en grym Best bitter folköl. Ledig imorn. :banana:

Håll för öronen nu! varning!!
*sjunger* avundsjuk, jag blir så avuuundsjuk...

Jag kollade på hus så sent som idag, men inget som är rimligt tyvärr fanns att gå vidare med.
Men jag ger inte upp så lätt bara leta och leta.
Det är bara att fortsätta leta tillslut hittar du något som passar din plånbok och dig själv .Har alltid bott i villa på en bondgård sedan jag blev född för drygt 51 år sedan förutom dom första två månaderna i kvös :cool:

@JeayL synd att det ligger så många mil bort, snacka om att ha middagen klar lite nu & då :angel:

Brukar bli någon varje sommar fast brukar ta en liten bägare som inte är särskilt liten den heller :love: brukar ändå kännas som man har glass långt upp i halsen när man är klar :love:

Skitbra när man är laktosintolerant oxå :mad:

Har ni väldigt lyhört? Jag duschar typ alltid efter att dottern har gått och lagt sig och då är det bara en liten hall mellan badrummet och hennes sovrum.

Jag älskar blixt o dunder ! Men är rädd om mina el grejor,eller ja tv o dator.

Har man bott i Florida har man vant sig att ha en "surge protector" och UPS (battery back-up system) for att skydda sig. Slar blixten ner och satter eld pa huset ar just grejerna "toast" :p i alla handelser, men an sa lange har all electronik klarat sig aven om telefonen och varmvatten beredaren slogs ut av blixt nedslag.

Semestern i Florida var perfekt, låg på stranden hela förmiddagarna och på eftermiddagen slog det om och bjöd på åska och regn (skyfall) :love:

Yup, perfect Florida sommara vader. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 238
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 229
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31