Det gör jag alltid efter stallet, hittills har ingen granne klagatKan man ta en snabb dusch så här sent??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag alltid efter stallet, hittills har ingen granne klagatKan man ta en snabb dusch så här sent??
Varför inte jag skall strax ta en efter sovit 3 timmar ikväll !Kan man ta en snabb dusch så här sent??
Sådana grannar längtar man efter .Bådar gott för framtiden@GotAsecret kan kan man väl om man vet hur man görsen om man bör om man bor i flerfamiljshus och vill ha fortsatt tak över huvudet utan att flytta är ju en annan sak.
Hos mig hade det inte varit poppis alls, småbarn under & vägg i vägg bor damen som sa första gången vi sågs: Hej! bara så du vet ringer jag vaktbolaget om det är något och jag har fått flera vräkta.
Jag: jo men hej jag heter hallonsaft och vad heter ni??
Medans jag tänkte:![]()
Sådana grannar längtar man efter .Bådar gott för framtidenTur man bor i engen villa och har 200 meter till närmaste granne så man kan ha stereon på max kl 2 på natten och ingen klagar
![]()
Det är bara att fortsätta leta tillslut hittar du något som passar din plånbok och dig själv .Har alltid bott i villa på en bondgård sedan jag blev född för drygt 51 år sedan förutom dom första två månaderna i kvösHåll för öronen nu! varning!!
*sjunger* avundsjuk, jag blir så avuuundsjuk...
Jag kollade på hus så sent som idag, men inget som är rimligt tyvärr fanns att gå vidare med.
Men jag ger inte upp så lätt bara leta och leta.
Om det inte är dig dom ska hämta så bör du omgående bege dig tillbaka till skrivandet.
Mvh ProkrastinerarOckså
Sitter och väntar på telefonsamtal, blev visst jourhavande medmänniska p.g.a sjukt barn + ambulans
Hade tänkt sova tidigt ikväll men det är rejält bortprioriterat nu.
@JeayL synd att det ligger så många mil bort, snacka om att ha middagen klar lite nu & då![]()
@GotAsecret kan kan man väl om man vet hur man görsen om man bör om man bor i flerfamiljshus och vill ha fortsatt tak över huvudet utan att flytta är ju en annan sak.
Hos mig hade det inte varit poppis alls, småbarn under & vägg i vägg bor damen som sa första gången vi sågs: Hej! bara så du vet ringer jag vaktbolaget om det är något och jag har fått flera vräkta.
Jag: jo men hej jag heter hallonsaft och vad heter ni??
Medans jag tänkte:![]()
Jag älskar blixt o dunder ! Men är rädd om mina el grejor,eller ja tv o dator.
Semestern i Florida var perfekt, låg på stranden hela förmiddagarna och på eftermiddagen slog det om och bjöd på åska och regn (skyfall)![]()