Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabiansHar funderingar på att lägga till en SWOT analys också under "analys" och eventuellt byta ut min statistik under "slutsats" till staplar eller andra diagram. Men måste ju skicka in det senast halv 8 imorgon, för sen har jag inte något internet och det ska vara inne senast kl 17 imorgon den 25
![]()
Beror på hur mycket extra jobb du ger migHar skickat det jag är färdig medoch hoppas du inte slår mig
![]()
Beror på hur mycket extra jobb du ger mig![]()
Nej absolut inte! Det du har påpekat har verkligen varit sånt jag inte haft en tanke på. Meningsuppbyggnader och liknande har jag aldrig tränat på eller haft någon som påpekat innan, så det är bara braBorde inte vara någon fara då![]()
Nej absolut inte! Det du har påpekat har verkligen varit sånt jag inte haft en tanke på. Meningsuppbyggnader och liknande har jag aldrig tränat på eller haft någon som påpekat innan, så det är bara bra![]()
Min bror har tagit ännu en kreditupplysning på mig. Så nu fick jag nog och ringde upp honom. Han hade hört ryktesvägen i släkten att jag börjat få ordning på ekonomin så nu vill han ha 30 000 av migJag är inte skyldig honom ett rött öre
Jag sa rakt ut att jag inte vill ha nån kontakt med någon i släkten. Att jag önskar alla bara kunde låtsas som att jag är död, inte finns längre. Att jag inte vill ha mer kontakt. Och att han ska ge fan i och begära ut kreditupplysningar på mig för han har ingenting med det att göra.
Hur fan blir man kvitt släkten när dom vägrar släppa taget?!![]()
Ja du får gärna läsa det igen sen, har ändrat första delen du skickade, och lagt till en SWOT under analys.Skönt att hörajag är ju något av en språknörd och har frilansat lite som journalist.
Det sista är skickat nu, jag tror inte jag missat något men jag läser gärna igenom en gång till när du är klar![]()
Min bror har tagit ännu en kreditupplysning på mig. Så nu fick jag nog och ringde upp honom. Han hade hört ryktesvägen i släkten att jag börjat få ordning på ekonomin så nu vill han ha 30 000 av migJag är inte skyldig honom ett rött öre
Jag sa rakt ut att jag inte vill ha nån kontakt med någon i släkten. Att jag önskar alla bara kunde låtsas som att jag är död, inte finns längre. Att jag inte vill ha mer kontakt. Och att han ska ge fan i och begära ut kreditupplysningar på mig för han har ingenting med det att göra.
Nu har jag äntligen fått tag på hudkliniken! Fick en akuttid imorgon em. Först ska det uteslutas att jag har en variant av hudcancer och när det är gjort får jag förhoppningsvis en behandling som funkar. Phuu...
Det är inte jätte varmt,det är inte jätte varmt,det är inte......![]()
Precis som härDu kan komma hit, det är ca 12, mulet och blåser små![]()
![]()