Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians :up: Har funderingar på att lägga till en SWOT analys också under "analys" och eventuellt byta ut min statistik under "slutsats" till staplar eller andra diagram. Men måste ju skicka in det senast halv 8 imorgon, för sen har jag inte något internet och det ska vara inne senast kl 17 imorgon den 25 :)

@athena_arabians :up: Har funderingar på att lägga till en SWOT analys också under "analys" och eventuellt byta ut min statistik under "slutsats" till staplar eller andra diagram. Men måste ju skicka in det senast halv 8 imorgon, för sen har jag inte något internet och det ska vara inne senast kl 17 imorgon den 25 :)

Har skickat det jag är färdig med :) och hoppas du inte slår mig :nailbiting:

Min bror har tagit ännu en kreditupplysning på mig. Så nu fick jag nog och ringde upp honom. Han hade hört ryktesvägen i släkten att jag börjat få ordning på ekonomin så nu vill han ha 30 000 av mig :eek: Jag är inte skyldig honom ett rött öre :rage:
Jag sa rakt ut att jag inte vill ha nån kontakt med någon i släkten. Att jag önskar alla bara kunde låtsas som att jag är död, inte finns längre. Att jag inte vill ha mer kontakt. Och att han ska ge fan i och begära ut kreditupplysningar på mig för han har ingenting med det att göra. :rage:

Hur fan blir man kvitt släkten när dom vägrar släppa taget?! :(

Nej absolut inte! Det du har påpekat har verkligen varit sånt jag inte haft en tanke på. Meningsuppbyggnader och liknande har jag aldrig tränat på eller haft någon som påpekat innan, så det är bara bra :)

Skönt att höra :) jag är ju något av en språknörd och har frilansat lite som journalist.

Det sista är skickat nu, jag tror inte jag missat något men jag läser gärna igenom en gång till när du är klar :)

Min bror har tagit ännu en kreditupplysning på mig. Så nu fick jag nog och ringde upp honom. Han hade hört ryktesvägen i släkten att jag börjat få ordning på ekonomin så nu vill han ha 30 000 av mig :eek: Jag är inte skyldig honom ett rött öre :rage:
Jag sa rakt ut att jag inte vill ha nån kontakt med någon i släkten. Att jag önskar alla bara kunde låtsas som att jag är död, inte finns längre. Att jag inte vill ha mer kontakt. Och att han ska ge fan i och begära ut kreditupplysningar på mig för han har ingenting med det att göra. :rage:

I mitt fall hjälper det att ignorera dem :p

Nä, seriöst, jag vet inte. Kan du inte tala med kreditupplysningsbolagen om att det görs okynnesslagningar på dig? Eller säga åt honom att om han kontaktar dig igen ringer du polisen och anmäler för stalking?

*stor kram* :heart

:rage: :banghead: :heart

:eek::mad:Bra att du står på dig!! Håll ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 225
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 303
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka