Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fan. Jag är glad att jag får ett ryck ibland och kör en storstädning som innefattar både insida ugn och fläkt nån gång ibland... Det är lite svarta "rinnmärken" kvar men får inte bort dom. Tror inte det var så rent från början när jag flyttade in heller.

Jag tar kört med bakpulver och använt duschflaska med vatten på sen och låtit dra en stund på diverse jobbiga saker att få bort.

I ett svagt ögonblick lovade jag köra min kusin till hans arbete imorgon. KLOCKAN 7;30!? :banghead:
Är för övrigt på ett helvetiskt humör då jag snart ska tvingas möta ett rövhål till läkare och det är "svårt att skaffa ny p.g.a. läkarbrist och p.g.a. folk bytt bort honom för en annan". Att ta med någon hjälper inte för då jävlar brer han på och blir trevlig.. :devil:

Mått dåligt sen jag gick ut från läkaren på företagshälsan. Hon triggade igång en rejäl panikångestattack hos mig, så först satt jag i en halvtimme i bilen och grät innan jag kunde köra därifrån. Sen tog det emot massor att ens ta mig in på jobbet, men jag lyckades och där pratade jag med ett par kollegor så då kändes det lite bättre.
Det som drog igång allt var att kärringen frågade om jag ville att hon skulle ta över sjukskrivningen. Jag sa nej, men ändå fortsatte hon tjata om det. Hon sa att jag skulle fundera på saken till mötet imorgon, fastän jag sagt nej.
Hon sa även att jag nog kunde gå upp i tid redan nu, med stöd från jobbet.
Låt mig vara känner jag! Jag och min husläkare har en plan, jag litar på honom och jag får inte superduperångest när jag varit hos honom.
Vill inte gå på det där dumma mötet imorgon :cry:

@hemlig *stor varm kram om du vill ha*
Givetvis ska inte företagsläkaren ta över din sjukskrivning, företagsläkaren arbetar ju på uppdrag av din arbetsgivare så är ju inte så bra för någon.
Du och din husläkare har garanterat bättre koll på läget ihop om vad som fungerar bäst för dig och även för jobbet.
Hoppas att du har möjlighet att ha med dig någon på mötet imorgon, 4 öron är ofta bättre än 2.

@hemlig *stor varm kram om du vill ha*
Givetvis ska inte företagsläkaren ta över din sjukskrivning, företagsläkaren arbetar ju på uppdrag av din arbetsgivare så är ju inte så bra för någon.
Du och din husläkare har garanterat bättre koll på läget ihop om vad som fungerar bäst för dig och även för jobbet.
Hoppas att du har möjlighet att ha med dig någon på mötet imorgon, 4 öron är ofta bättre än 2.
Tyvärr inte. Sambon sa att det är synd att mötet är imorgon och inte fredag för då är han hemma.
Enligt ett par kollegor jag pratat med idag så är chefen i alla fall väldigt bra, så jag hoppas på det.

Tyvärr inte. Sambon sa att det är synd att mötet är imorgon och inte fredag för då är han hemma.
Enligt ett par kollegor jag pratat med idag så är chefen i alla fall väldigt bra, så jag hoppas på det.

Spela in samtalet så du kan lyssna på det sedan :heart

Önskar dig lycka till :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 032
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 270
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål