jag vet inte vad jag villAntar att du snarare vill skaffa en tävlingshäst än att äga en pensionär? Eller hur menar du?
men jag hoppas att jag snart kommer fram till det och att habiliteringen kan hjälpa mig så att jag mår bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag vet inte vad jag villAntar att du snarare vill skaffa en tävlingshäst än att äga en pensionär? Eller hur menar du?
Sov gott!Dags att hoppa i säng. Sov gott alla när det blir dags![]()
Dags att hoppa i säng. Sov gott alla när det blir dags![]()
Då är du i mina trakter! Vink vink!Nu vet gubbe vart COOP´s kattsand kommer ifrån, en liten håla på ön Morsö i danmark. Har med 27 ton hem till sverige så om någon är i behov är det bara att möta upp innan jag svänger in porten till COOP i Bro imorgon...
Fy fan. Jag är glad att jag får ett ryck ibland och kör en storstädning som innefattar både insida ugn och fläkt nån gång ibland... Det är lite svarta "rinnmärken" kvar men får inte bort dom. Tror inte det var så rent från början när jag flyttade in heller.
Nu tänker du negativt. Se det istället som en möjlighet att aktivera och motionera katter och marsvin samtidigtI och med att planen är att flytta ihop med pojkvännen och han har två katter som jag misstänker skulle tycka det var roliga leksaker. Känns det inte så smart![]()
Tyvärr inte. Sambon sa att det är synd att mötet är imorgon och inte fredag för då är han hemma.@hemlig *stor varm kram om du vill ha*
Givetvis ska inte företagsläkaren ta över din sjukskrivning, företagsläkaren arbetar ju på uppdrag av din arbetsgivare så är ju inte så bra för någon.
Du och din husläkare har garanterat bättre koll på läget ihop om vad som fungerar bäst för dig och även för jobbet.
Hoppas att du har möjlighet att ha med dig någon på mötet imorgon, 4 öron är ofta bättre än 2.
Dom verkar lite sadistiska dom där kiro och naprapaterna .Min kiro skällde på mig förra gången så jag han knappt få massage !Åh, undrar om han är släkt med min naprapat?![]()
![]()
Tyvärr inte. Sambon sa att det är synd att mötet är imorgon och inte fredag för då är han hemma.
Enligt ett par kollegor jag pratat med idag så är chefen i alla fall väldigt bra, så jag hoppas på det.