Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad har du druckit och hur många ggr har du rört på dig samt ätit per dag?

Allt jag druckit är såklart inräknat i de där max 1200 dagliga kalorierna. Allt är räknat!
Har promenerat en timme dagligen ungefär.

@EmmaW jag vet men det är så svårt när man står där i kön och känner allas blickar och hur det börjar krypa i kroppen.

Du är så fin! :heart

Jag tror att det kan vara du som missuppfattar också! Jag tror också ofta att folk tittar på mig för att jag är fet/ful/konstig men sen kan personen komma fram och typ fråga vart man köpt sina skor eller ge en en komplimang!

@tornblomma men du har ju stil och är normalviktig, jag väger liksom 118 kilo ;) så tror inte det är min stil de tittar på ;D även om dagens rosa träningströja är snygg.

@Hyacinth visst förstår jag det på ett rent logiskt plan, men känslomässigt är det svårt. Allt med mat är svårt tycker jag. :)

Folk som inte kan se ngn skillnad mellan judendom/judar och staten Israel.
jag.orkar.inte.... :banghead::banghead::banghead::banghead:
En kurskamrat som är från Palestina berättade att hen och hens kompis hade träffat en svensk person, den svenska personen hade antagit att båda var muslimer. Min kurskamrat var mycket riktigt muslim men kompisen var kristen. "Det tror jag inte på, det finns inga kristna i Palestina, Jesus var vit och muslimer kan inte vara vänner med kristna" hade de fått till svar. Man blir trött ibland... :( Men kurskamraten konstatera att det var roligt att läsa våran kurs eftersom ingen av oss hade förutfattade meningar utan alla var uppriktigt intresserade.

En kurskamrat som är från Palestina berättade att hen och hens kompis hade träffat en svensk person, den svenska personen hade antagit att båda var muslimer. Min kurskamrat var mycket riktigt muslim men kompisen var kristen. "Det tror jag inte på, det finns inga kristna i Palestina, Jesus var vit och muslimer kan inte vara vänner med kristna" hade de fått till svar. Man blir trött ibland... :( Men kurskamraten konstatera att det var roligt att läsa våran kurs eftersom ingen av oss hade förutfattade meningar utan alla var uppriktigt intresserade.

Förlåt men :rofl: :rofl: :rofl:

En idiot givetvis men så absurt att man kan inte låta bli att skratta.

Sitter med ekonomin och svär över min bil som kostat så mycket sista månaden :(

Usch! det är så tungt det här med ekonomin är :( blir helt kallsvettig :crazy: men försöker motivera mig med att det går framåt, det blir bättre och kommer bli bra på sikt....

Instämmer 100%. Har det hänt något särskilt som irriterar dig?

Nej det är en person som kommenterade en grej bara. Har redan avföljt hen på facebook pga hens bristande intellekt samt sviniga beteende så vad hade jag förväntat mig liksom. Men ändå :banghead::banghead::banghead:
Är alltid oinsatta och lågintelligenta personer som känner behov av att uttala sig om saker de har noll koll på. Som om de sitter inne på nån slags sanning. JAG ORKAR INTE.

Samma person uttalade sig mkt ofint om en offentlig person och berättade typ "hen har ju helt klart drogproblem, hen har också skämt ut sig på xxx ställe"
Personen har varken träffat personen eller varit på nämnda ställe. Troligen hämtas infon från typ "Hänt Extra". Nu råkade jag känna "kändisen" som hen uttalade sig om så jag ifrågasatte källhänvisningen...

@tornblomma
Det har jag frågat mig många gånger, varför är det alltid den typen personer som så tvärsäkert uttalar sig om allt mellan himmel och jord och gärna avfärdar om man försöker lägga fram fakta. Jag har närmast givit upp och slutat argumentera.:rage:

Träffade nyligen på en vars pålitligaste källa var Svensk Damtidning. Hur det slutade orkar jag inte gå in på. :confused:

Allt jag druckit är såklart inräknat i de där max 1200 dagliga kalorierna. Allt är räknat!
Har promenerat en timme dagligen ungefär.

Äh då är du nog gammal nu :D

Nä men jag tror på hormonerna. Dags att kolla blödningarna eftersom du vart blödningsfri så länge?

Jag blöder ibland som en gris och ibland några droppar. Har kollat upp allt och jag har cysta i ena äggstocken som tydligen gör något blaha blaha blaha och nåt mer och därför varierar hormonmängden och bla bla bla bla :angel:

Typ det jag kommer ihåg från sista gynbesöket :D

@tornblomma men du har ju stil och är normalviktig, jag väger liksom 118 kilo ;) så tror inte det är min stil de tittar på ;D även om dagens rosa träningströja är snygg.

@Hyacinth visst förstår jag det på ett rent logiskt plan, men känslomässigt är det svårt. Allt med mat är svårt tycker jag. :)
Jag känner dig ju inte mer än genom Buke men du verkar vara en trevlig och förnuftig person. Det är de andras förlust att dom inte kan/vill se människan bakom vikten. Du är bra som du är!:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 218
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 299
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V