Vill skjuta mig. Har käkat under 1200 kcal per dag denna vecka och HAR GÅTT UPP 0,5 kilo![]()
Vad har du druckit och hur många ggr har du rört på dig samt ätit per dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill skjuta mig. Har käkat under 1200 kcal per dag denna vecka och HAR GÅTT UPP 0,5 kilo![]()
Det är det. Typ. Du hade det va?Tycker det är hysteriskt roligt och hade velat vara där hahahha
Låter alldeles underbart!Fantastisk gårdagkväll. Och natt. Och morgon. Och förmiddag.
@EmmaW jag vet men det är så svårt när man står där i kön och känner allas blickar och hur det börjar krypa i kroppen.
Du är så fin!![]()
Vad har du druckit och hur många ggr har du rört på dig samt ätit per dag?
@EmmaW jag vet men det är så svårt när man står där i kön och känner allas blickar och hur det börjar krypa i kroppen.
Du är så fin!![]()
Du är så fin!![]()
En kurskamrat som är från Palestina berättade att hen och hens kompis hade träffat en svensk person, den svenska personen hade antagit att båda var muslimer. Min kurskamrat var mycket riktigt muslim men kompisen var kristen. "Det tror jag inte på, det finns inga kristna i Palestina, Jesus var vit och muslimer kan inte vara vänner med kristna" hade de fått till svar. Man blir trött ibland...Folk som inte kan se ngn skillnad mellan judendom/judar och staten Israel.
jag.orkar.inte....![]()
En kurskamrat som är från Palestina berättade att hen och hens kompis hade träffat en svensk person, den svenska personen hade antagit att båda var muslimer. Min kurskamrat var mycket riktigt muslim men kompisen var kristen. "Det tror jag inte på, det finns inga kristna i Palestina, Jesus var vit och muslimer kan inte vara vänner med kristna" hade de fått till svar. Man blir trött ibland...Men kurskamraten konstatera att det var roligt att läsa våran kurs eftersom ingen av oss hade förutfattade meningar utan alla var uppriktigt intresserade.
Instämmer 100%. Har det hänt något särskilt som irriterar dig?Folk som inte kan se ngn skillnad mellan judendom/judar och staten Israel.
jag.orkar.inte....![]()
Instämmer 100%. Har det hänt något särskilt som irriterar dig?
Allt jag druckit är såklart inräknat i de där max 1200 dagliga kalorierna. Allt är räknat!
Har promenerat en timme dagligen ungefär.
Jag känner dig ju inte mer än genom Buke men du verkar vara en trevlig och förnuftig person. Det är de andras förlust att dom inte kan/vill se människan bakom vikten. Du är bra som du är!@tornblomma men du har ju stil och är normalviktig, jag väger liksom 118 kiloså tror inte det är min stil de tittar på ;D även om dagens rosa träningströja är snygg.
@Hyacinth visst förstår jag det på ett rent logiskt plan, men känslomässigt är det svårt. Allt med mat är svårt tycker jag.![]()