Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du åker in mot Jerusalem/Västbanken/Döda Havet så kan en fleece jacka eller liknande vara bra att ha på kvällen/natten då temperaturen kan sjunka ner mot 10-15 grader så här tidigt på året

Enligt väderprognosen ska det vara runt 20-25 grader även nattetid i Jerusalem nästa v. Får hålla lite koll...

Alltså håller på att bli galen. Vettefan om det är pga min diet men det kliar på hela kroppen och jag kissar typ ut ett kilo vätska per dag. Känns inte heeeelt normalt :cautious:

Nej va kul!!!?
Men vänta....lägenhet? Jag bor ju på landet...
Du tänker inte på där jag bodde när du och @bumpo kom på besök?
Granne kanske var att ta i, men samma kommun. Har ju också flyttat, så bor på västkusten nu. Men här är det ju så dyrt att köpa, så får flytta inåt land.

Alltså håller på att bli galen. Vettefan om det är pga min diet men det kliar på hela kroppen och jag kissar typ ut ett kilo vätska per dag. Känns inte heeeelt normalt :cautious:
Det låter inte särskilt normalt O_o
Återgå till vanlig kost och se om det blir bättre, annars VC :cautious:

Så har jag haft denna veckan utan att ha ätit något som kan orsaka det :o
Ja börjar undra om jag förstört magen med alla medikamenter jag stoppat i mig det senaste året men som tur är så är jag snart fri från alla piller .Det brukar ju bara komma någon brak ibland men nu brummar det på hela tiden .Vet inte vart all luft kommer ifrån Får nog förlänga slangen på min Cpap inatt och ställa den på balkongen så jag får frisk luft !:p

Råkade visst beställa en klänning :o

160527-impuls_zpslvv6j7gw.jpg

Ja börjar undra om jag förstört magen med alla medikamenter jag stoppat i mig det senaste året men som tur är så är jag snart fri från alla piller .Det brukar ju bara komma någon brak ibland men nu brummar det på hela tiden .Vet inte vart all luft kommer ifrån Får nog förlänga slangen på min Cpap inatt och ställa den på balkongen så jag får frisk luft !:p

Avslagen Coca-Cola fixade mig mage igår. Tur var ju det annars hade nog min arbetskompis dött av ångorna idag :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 238
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 223
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka