Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 184
Status
Stängd för vidare inlägg.
Intensivt på jobbet, framförallt på eftermiddagen. Kul när det är lite action! Resten av kvällen ska jag ta det lugnt. Ledig imorgon men ska till stallet på morgonen, efterkontroll på Memira vid lunch och fixa naglarna på eftermiddagen. Pga allt det var jag tvungen att tacka nej till övertid och ca 4 000 kronor. Nåja, sånt är livet.

Faktiskt så tycker jag att det är stor skillnad på att bli kallad efterbliven istället för korkad. Kan tyvärr inte förklara bättre så att du förstår vad jag menar tydligen.
Fast personen kanske inte var korkad utan efterbliven,vi har en person på våran tipp som är det ,och han är inte alls korkad,bara efterbliven.

Sitter och tänker sorgset över min ekonomi. Har lånat ut pengar till en person som jag plötsligt börjar tvivla på att han kommer att betala tillbaka - nu ska det sägas att förfallo datum är om en månad men jag stressar redan över det.

Sitter och tänker sorgset över min ekonomi. Har lånat ut pengar till en person som jag plötsligt börjar tvivla på att han kommer att betala tillbaka - nu ska det sägas att förfallo datum är om en månad men jag stressar redan över det.
Fy vilket skit :mad:

Har släpat mig ut till kvartershaket och lyckats få i mig hälften av en moule frites och nästan ett glas vin. Livet återvänder! Iofs är jag helt uppsvälld och har en mage biafra-style som gör att jag inte kan ha några normala kläder meeeeen hopp om livet!

Väderkärringen var tvungen att kolla väderleksrapporten eftersom kroppen skvallrar om kallare väder.

Det kommer ju bli svinkallt :arghh:

Väderkärringen var tvungen att kolla väderleksrapporten eftersom kroppen skvallrar om kallare väder.

Det kommer ju bli svinkallt :arghh:
Åhhh.....har du också känningar av sånt? :(
I nuläget känner jag inte av nått lågtryck här, peppar peppar.

Åhhh.....har du också känningar av sånt? :(
I nuläget känner jag inte av nått lågtryck här, peppar peppar.

Jo, tyvärr får jag hemsk värk av lågtryck :down:

Har börjat ta min anti inflammatoriska medicin idag. Hoppas den hinner göra någon nytta innan lördag för då ska vi på bröllop. Inte kul att gå på bröllop om man knappt kan böja på knäna :cautious:

Ligger i sängen och äter popcorn. Borde packa iordning kamera och kläder till imorrn men har fortfarande ont i benen så jag ligger en stund till innan jag sparkar mig själv i arslet och fixar till det.

Diskade och tyckte att vattnet var väldans varmt efter att ha fått ett minihål i mina tjocka diskvantar, tryckte dit termometern och kranvattnet går upp till 70 C:cautious: tur att man inte har småbarn som kan bränna sig hemma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hårtråd
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka