Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir vegetariska korvar med korvbröd@Trott hoppas det blir något gott och enkelt att fixa.
Mattips kanske jag kan be om?
Nej,det var därför jag frågade.Så du menar att efterbliven/utvecklingsstörd/begåvningshandikappad är samma sak som korkad?
Fast personen kanske inte var korkad utan efterbliven,vi har en person på våran tipp som är det ,och han är inte alls korkad,bara efterbliven.Faktiskt så tycker jag att det är stor skillnad på att bli kallad efterbliven istället för korkad. Kan tyvärr inte förklara bättre så att du förstår vad jag menar tydligen.
Just ja, göra mat var det![]()
Vi håller tummarna att pengarna kommer tillbaka när de ska!Sitter och tänker sorgset över min ekonomi. Har lånat ut pengar till en person som jag plötsligt börjar tvivla på att han kommer att betala tillbaka - nu ska det sägas att förfallo datum är om en månad men jag stressar redan över det.
Fy vilket skitSitter och tänker sorgset över min ekonomi. Har lånat ut pengar till en person som jag plötsligt börjar tvivla på att han kommer att betala tillbaka - nu ska det sägas att förfallo datum är om en månad men jag stressar redan över det.
Älskar Asos!Är glad åt kläderna jag fick hem från Asos idag, ett par perfekta(!) byxor och en galet snygg och lika perfekt bh. Helt underbart. Nu blir jag ju sugen på att köpa mer.. jag som normalt sett avskyr allt som liknar shopping![]()
Kollade och inser glatt att det kommer att hålla sig mellan 10 och 20 grader de närmaste tio dagarna. Jag klarar att leva med andra ord.Väderkärringen var tvungen att kolla väderleksrapporten eftersom kroppen skvallrar om kallare väder.
Det kommer ju bli svinkallt![]()
Åhhh.....har du också känningar av sånt?Väderkärringen var tvungen att kolla väderleksrapporten eftersom kroppen skvallrar om kallare väder.
Det kommer ju bli svinkallt![]()
Åhhh.....har du också känningar av sånt?
I nuläget känner jag inte av nått lågtryck här, peppar peppar.
Kollade och inser glatt att det kommer att hålla sig mellan 10 och 20 grader de närmaste tio dagarna. Jag klarar att leva med andra ord.
det enda som skulle gilla värme är mitt trädgårdsland....