Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 428
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser inget slarvigt alls :p
Själv gör jag sällan klart mina bilder istället. Här är en av de få jag färdigställt:
578863_401659349853598_196932676_n.jpg
Snyggt, själv är jag nog för noggrann för att bli nöjd med mina bilder, hahah, kanske därför jag tycker de är slarviga på sina ställen osv. :p

Men sluta prokrastinera bumpo. :mad: Just nu är det omöjligt att röra sig i bunkern. :D Men det kommer nog bli bra det här. Hoppas jag....

Är så avis på er som kan rita. Pappa och min farbror var superduktiga, eller ja farbror är fortfarande. Jag kan inte alls, dottern är duktig men saknar tålamod bara haha

Kan jag med o en alldeles utmärkt värdinna!

Tack :o

Visst är det så, väldigt olika. Prana har jag nog någon halternec-överdel..som inte kommer överens med min kropp. Inte funkar Lundhags eller Haglöfs heller. Så, im stuck with Houdini. :D

Har du tittat på Marmot? Väldigt bra grejor men få som sitter bra på mig. Jag har ett skidställ som jag jobbar i på vintern som är helt underbart. Både jacka och byxor är vadderade.

Här regnar det bara,men just nu ser det kanske ut att ljusna i alla riktningar,ska kanske våga mig ut med hunden på en lååååååååååååångrunda nu då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
577
· Visningar
16 596
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka