Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 457
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte jättekoll på texten. :o But I like. Kan jag få en snabb sammanfattning? *fladdrar med ögonfransarna*

"Vi skjuter snuten med varenda vapen vi har om de vågar sig hit och vi har många (och många olika) vapen" :rofl:

Refrängen ska imitera när man skjuter med en AK och clack bum är ljudet när du byter magasin... Den var med som soundtrack till Tropa de Elite...

Jag älskar låten (och filmen) :D

Senast ändrad:
En vän lade upp bild på ett berg svamp plockat hyfsat i närheten av min håla.
Yes!
På med regnjackan och ut i skogen med liten luddig 3-kgs hund.
Väl i skogen öppnar sig himlen. Jag har varit i monsunregn i Karibien. Det här kändes liknande. Men heeeelvetes mkt kallare. Istadig som jag är skulle jag runt till alla mina mkt pålitliga svampställen. Där fans typ svampembryon. Svamparna har inte vaknat här än. Min regnjacka visade att den inte längre är funktionsduglig. Jag kände mig som efter klädsimmet i mellanstadiet. När jag satt på huk när jag väl hittade några små dvärgsvampar rann det kalla rännilar vatten i skrevet tom. :o
Fy fan vad vi såg ut jag och råttan när vi gick hem efter 2,5 h. ;)
Och med ca 2 dl svamp max. Inte de sedvanliga 2 pappkassarna.

Yes!
Väl i skogen öppnar sig himlen. Jag har varit i monsunregn i Karibien. Det här kändes liknande. Men heeeelvetes mkt kallare. Istadig som jag är skulle jag runt till alla mina mkt pålitliga svampställen. Där fans typ svampembryon. Svamparna har inte vaknat här än. Min regnjacka visade att den inte längre är funktionsduglig. Jag kände mig som efter klädsimmet i mellanstadiet. När jag satt på huk när jag väl hittade några små dvärgsvampar rann det kalla rännilar vatten i skrevet tom. :o

Svensk sommar! :up: :D

Yes!

Blötdjur:
photobucket.com/user/tuaphua/media/Mobile%20Uploads/image_zpsuliryfe2.jpg.html]
image_zpsuliryfe2.jpg
[/URL]

Jag brukar typ sitta tvärs över båda sättena, eller med knäna mot stolen framför, så länge ingen sitter där såklart.... säkerhetstänket hängde inte med på bussar för mig :angel:

Men lite så - måste alltid vika in knäna eller vaderna någonstans innan jag ger upp och fläker ut mig totalt om det finns plats. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 28 29 30
Svar
584
· Visningar
16 910
Senast: Kakis
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

• Få skimmel vit