Nu är det slut och solen skiner![]()
Pissar här fortfarande och ska göra det hela kvällen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det slut och solen skiner![]()
Jag har inte jättekoll på texten.Jag gillar den här:
Men texten är ju inte direkt rumsren![]()
Jag har inte jättekoll på texten.But I like. Kan jag få en snabb sammanfattning? *fladdrar med ögonfransarna*
Då var det ungefär vad jag misstänkte då."Vi skjuter snuten med varenda vapen vi har om de vågar sig hit och vi har många (och många olika) vapen"![]()
Då var det ungefär vad jag misstänkte då.Av någon anledning har jag väldigt mycket lättare att acceptera våldsbejakande texter än kvinnofientliga och/eller sexistiska texter
![]()
Tar en öl och surar för att åskan försvann![]()
Du var iaf hemma och kunde höra den dundra lossTar en öl och surar för att åskan försvann![]()
Kan jag skylla på min progg och punk-influerade uppväxt?Jag med![]()
Kan jag skylla på min progg och punk-influerade uppväxt?![]()
Varför är bussen utformad för så korta beeeen, mina knäskåååålar . .![]()
En vän lade upp bild på ett berg svamp plockat hyfsat i närheten av min håla.
Yes!
På med regnjackan och ut i skogen med liten luddig 3-kgs hund.
Väl i skogen öppnar sig himlen. Jag har varit i monsunregn i Karibien. Det här kändes liknande. Men heeeelvetes mkt kallare. Istadig som jag är skulle jag runt till alla mina mkt pålitliga svampställen. Där fans typ svampembryon. Svamparna har inte vaknat här än. Min regnjacka visade att den inte längre är funktionsduglig. Jag kände mig som efter klädsimmet i mellanstadiet. När jag satt på huk när jag väl hittade några små dvärgsvampar rann det kalla rännilar vatten i skrevet tom.
Fy fan vad vi såg ut jag och råttan när vi gick hem efter 2,5 h.
Och med ca 2 dl svamp max. Inte de sedvanliga 2 pappkassarna.
En vän lade upp bild på ett berg svamp plockat hyfsat i närheten av min håla.
Yes!
På med regnjackan och ut i skogen med liten luddig 3-kgs hund.
Väl i skogen öppnar sig himlen. Jag har varit i monsunregn i Karibien. Det här kändes liknande. Men heeeelvetes mkt kallare. Istadig som jag är skulle jag runt till alla mina mkt pålitliga svampställen. Där fans typ svampembryon. Svamparna har inte vaknat här än. Min regnjacka visade att den inte längre är funktionsduglig. Jag kände mig som efter klädsimmet i mellanstadiet. När jag satt på huk när jag väl hittade några små dvärgsvampar rann det kalla rännilar vatten i skrevet tom.
Fy fan vad vi såg ut jag och råttan när vi gick hem efter 2,5 h.
Och med ca 2 dl svamp max. Inte de sedvanliga 2 pappkassarna.
Middag intagen! Borde hoppa in i duschen men jag orkar inte!
Jag brukar typ sitta tvärs över båda sättena, eller med knäna mot stolen framför, så länge ingen sitter där såklart.... säkerhetstänket hängde inte med på bussar för mig![]()