Åh herregud. Jag försöker gå och sova kl 22 och går upp vid 06.30 i vanliga fall.
Åh jösses. Kommer jag i säng före midnatt är jag nöjd med mig själv. Börjar jag tidigt, som nu, brukar jag gå upp någon gång mellan 4.55 och 5.30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh herregud. Jag försöker gå och sova kl 22 och går upp vid 06.30 i vanliga fall.
Haha vad roligt att vi reagerar likadant på varandras sovtider!Åh jösses. Kommer jag i säng före midnatt är jag nöjd med mig själv. Börjar jag tidigt, som nu, brukar jag gå upp någon gång mellan 4.55 och 5.30.
Tack, det behövs i massor tror det är semesterångest uppe på allt elände också..@RedHyuuga här kommer med en hel hög med styrke- och peppkramar, om du vill ha.
Hoppas du fått i dig lite mat trots inget matsug.
Haha vad roligt att vi reagerar likadant på varandras sovtider!
Det är jäkla tur att det finns olika jobb för jag hade dött om jag behövde gå upp så tidigt.
Var bara tvungen att handla nytt gott te idag, allt pga @athena_arabians.![]()
Sitter och dricker en smoothie innan jag ska sticka till stallet. Jag flyr hemmet då någon av grannarna har borrat i betongväggarna i snart 3h. HUR många hål kan man behöva???![]()