Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joo, någon konstig smak blev det!Jag tycker inte det smakar något alls![]()
OK, man ska inte göra narr av folk eller förminska.
Men jag har just nu avslutat ett akutbesök gällande acne där man inte ens provat egenvård via apoteket.
Det kändes som väldigt överdriven vårdnivå.
Åh herregud. Jag försöker gå och sova kl 22 och går upp vid 06.30 i vanliga fall.
OK, man ska inte göra narr av folk eller förminska.
Men jag har just nu avslutat ett akutbesök gällande acne där man inte ens provat egenvård via apoteket.
Det kändes som väldigt överdriven vårdnivå.
En annan funderar på att ta kontakt med vården när man har haft 40 graders feber en veckan och håller på att hosta lungorna ur sig bara man försöker sig på att gå och andas samtidigt.
Men sen avvaktar en veckan till för man kan ju vara på väg att bli bättre.
![]()
Har överlevt besöket hos sjukgymnasten, är helt slutkörd och ska nu försöka ta mig hemåt![]()
Lovar!Glöm inte glass på hemvägen.![]()
Lovar!
Jag vill nog helst ha en taxi![]()
Pendel + tub. Taxi hade definitivt varit smidigareDu tar väl tuben?
Jag . . Funderar på att göra ett ryck och sortera ut skor.
Skor, sa nån skor?Du tar väl tuben?
Jag . . Funderar på att göra ett ryck och sortera ut skor.
Fortsätter på den inslagna vägen från igår och retar halvt ihjäl mig på misogyn musik....![]()
Skor, sa nån skor?Alla skor skickas asap till mig om de är stl 36-37-38. Capish?
![]()
Åååh så avis jag blir!Blergh..... fy nu börjar alla detaljer å allt pill.... varför gav jag mig in på det... jag ångrar mig själv å nu kan ja inte bara ge upp halvvägs...![]()
![]()