Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
OK, man ska inte göra narr av folk eller förminska.

Men jag har just nu avslutat ett akutbesök gällande acne där man inte ens provat egenvård via apoteket.

Det kändes som väldigt överdriven vårdnivå.
O_o En annan funderar på att ta kontakt med vården när man har haft 40 graders feber en veckan och håller på att hosta lungorna ur sig bara man försöker sig på att gå och andas samtidigt. :rofl: Men sen avvaktar en veckan till för man kan ju vara på väg att bli bättre. :angel: Ungarna åker jag snabbare med, mest för att jag har upptäckt att när jag väl åker med dem så skriver läkarna ut mediciner både högt och lågt, så jag antar att de är sjukare än vad jag tyckte. :o
Eller när jag vid sista cellgiftsbehandlingen höll med om att jag nog kanske var en aning tröttare än jag brukar. De tog lite blodprover och bestämde på en minut att jag behövde två påsar blod. :angel: Så acne har det inte ens fallit mig in att jag borde fundera på VC... :rofl: Och absolut inte ett akutbesök! :eek:

O_o En annan funderar på att ta kontakt med vården när man har haft 40 graders feber en veckan och håller på att hosta lungorna ur sig bara man försöker sig på att gå och andas samtidigt. :rofl: Men sen avvaktar en veckan till för man kan ju vara på väg att bli bättre. :angel:

Sådär är jag också, i julas hade jag runt 40 graders feber i över en vecka, tappade rösten i nästan två veckor (det tog tid innan den blev helt normal :nailbiting:) och hostade upp massa blod och äckel. Fick sova (om det gick alls) sittande och började sedan hosta upp massa torkat blod. Men läkare? Nä. :grin:

Nu inser jag att det säkert var lunginflammation och att jag kanske borde ha låtit någon titta på det. :angel:

Blergh..... fy nu börjar alla detaljer å allt pill.... varför gav jag mig in på det... jag ångrar mig själv å nu kan ja inte bara ge upp halvvägs... :arghh: :banghead:
13652696_1345439948820181_945261399_n.jpg
Åååh så avis jag blir! :love: Jag lärde mig liiite sånt i skolan men hade inte tålamodet för att fortsätta lära mig :o skuggorna är så snygga :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 31 32 33
Svar
647
· Visningar
18 816
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka