Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 473
Status
Stängd för vidare inlägg.
OK, man ska inte göra narr av folk eller förminska.

Men jag har just nu avslutat ett akutbesök gällande acne där man inte ens provat egenvård via apoteket.

Det kändes som väldigt överdriven vårdnivå.

Haha vad roligt att vi reagerar likadant på varandras sovtider!
Det är jäkla tur att det finns olika jobb för jag hade dött om jag behövde gå upp så tidigt.

Jag börjar ju i nuvarande arbetslag någon gång mellan 6.45 och 9.00. Finns dock andra arbetslag som börjar så sent som 10.15 ;)

Smärre sammanbrott men ska få byta arbetsuppgifter iaf. Blir så arg, när jag upprepat sagt att jag har problem med mina leder och inte kan belasta dem och så förväntas jag bära kartonger med papper och göra monotona scanningar. WTF? Och människan står glatt och säger att hon (som är frisk) får ont av att göra det.. HALLÅÅÅÅ vad fan tror du jag får då??? Jag är här och arbetstränar för att jag inte är frisk!!
Så, ska samla ihop mig lite igen. Hoppas på ett annat ställe som skulle höra av sig efter semestern där det är mer kvalificerat arbete också.
Blir bara så ledsen när jag sett fram emot att få komma igång och jobba igen..

Är smygkulturell och smygfotar

13694479_298964400442580_1873548934_n.jpg

Firefly-Night Owl :love: minnen, lycka, fånflin :love:

Jag lyssnar alltså på musik och målar målarbok.

Och nu kom det nån T.aT.u... wiiiii

Sitter och dricker en smoothie innan jag ska sticka till stallet. Jag flyr hemmet då någon av grannarna har borrat i betongväggarna i snart 3h. HUR många hål kan man behöva??? :eek:

Du har mina sympatier! Jag hade en granne som hade någon illegal verkstad under mig. Ljudet förstärktes genom väggarna in i min lägenhet. Jag blir tokig än idag om jag hör en betongborr efter åren bråkandes med de där dårarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 29 30 31
Svar
616
· Visningar
17 444
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Sängproblem...
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka