Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska sova en skvätt.

Hann bara sova 7 timmar inatt...så efter 8 timmars jobb är jag inte så kaxig.

Tur att det finns matlådor hemma :D

Vita skor blir bara skitiga!
Jo jag vet, men just nu lever jag i förnekelse. ;) Jag är inte så negativ som det kanske verkar men jag har letat sen i våras efter ett par ljusa sandaler i relativt rätt utförande som jag gillar som inte kostar skjortan. :banghead: Det känns helt omöjligt. Eller så har jag blivit, god forbid, vuxen som inte vill ha allt för hög klack på skor som ska funka till vardags.

Det gör jag inte. Jag har dem liksom för min skull inte för någon annans. Punkt!

Absolut. Sen råkar jag bli förbannat het i skyhöga klackar. Det är inget jag kan göra något åt. ;)

Don't fight it - just join it :D Jag skulle bara ramla och vricka mig. :angel:

Maaaat! :love: Får se om jag orkar gå med skorna till myrorna-boxen idag eller om jag rensar och går imorgon.

Blir Trinny och Susannah till maten. Undrar om @tornblomma skulle klara det. :angel:

Nu är man go och glad då man blivit mätt :d blev mest lite rester men ändå!
Och nu sitter jag ute då katten klagade lite på att hon ville vara ute - men det kan hon inte om inte någon av oss är ute också :cautious: det är bara i yttersta nödfall!

.... hey ... nu verkar hon ha gått in :eek: på egen hand-.. eh, tass! Då kanske jag kan komma in också .... or not, där kom hon ut igen :banghead: jag var för långsam! :p

Asså, det är juli men jag sitter ute i svarta mjukisbyxor och tröja :rage: lite varmare kan det väl få vara!

Och jag undrar varför min fläkt jag beställt aldrig kommer, över 20 grader inne och jag får spunk. Det får aldrig bli mer än 17 grader i sovrummet!

Jag borde äta middag, men det är ju så fruktansvärt tråkigt att äta :meh:

Börjar känna mig som en trasig skiva men vafaan: 'du är så vacker utan spackel, du ska bara vara som du är, slå dig fri och gå' :yuck::yuck::yuck: som om låtens objekt nödvändigt skulle sminka sig för låtens subjekt. :rage:
Eller är jag bara överkänslig?

Börjar känna mig som en trasig skiva men vafaan: 'du är så vacker utan spackel, du ska bara vara som du är, slå dig fri och gå' :yuck::yuck::yuck: som om låtens objekt nödvändigt skulle sminka sig för låtens subjekt. :rage:
Eller är jag bara överkänslig?
Nä, jag är likadan :angel::cautious::wtf:

Tänk så mycket populärt skräp det finns!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 31 32 33
Svar
646
· Visningar
18 815
Senast: Kakis
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka