Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vita skor blir bara skitiga!Fina, men inte vita ju.Jag vill ha viiiiiiita ju. *tjurar som en treåring*
Jag lever i heels igen. Har alltid älskat det. Till mina föräldrars förskräckelse
Men gillar en heels är en hora. Fråga Kukaset....
Jo jag vet, men just nu lever jag i förnekelse.Vita skor blir bara skitiga!
Det gör jag inte. Jag har dem liksom för min skull inte för någon annans. Punkt!Men den jäveln ska vi inte lyssna på alls!
Man skall ha det man gillar.![]()
Hur gick det med det där att dra ner på matkontot?Sitter i min ensamhet på en uteservering och dricker vin. Inväntar försenat sällskap
Nä. Ryggvärk...Har du acne?(ber om ursäkt)
Det gör jag inte. Jag har dem liksom för min skull inte för någon annans. Punkt!
Absolut. Sen råkar jag bli förbannat het i skyhöga klackar. Det är inget jag kan göra något åt.![]()
Asså, det är juli men jag sitter ute i svarta mjukisbyxor och tröjalite varmare kan det väl få vara!
Jag saknar mitt vintertäcke inne i stanO jag sover fortfarande med vintertäcket....
Nä, jag är likadanBörjar känna mig som en trasig skiva men vafaan: 'du är så vacker utan spackel, du ska bara vara som du är, slå dig fri och gå'som om låtens objekt nödvändigt skulle sminka sig för låtens subjekt.
Eller är jag bara överkänslig?
Haha du är alltid hetDet gör jag inte. Jag har dem liksom för min skull inte för någon annans. Punkt!
Absolut. Sen råkar jag bli förbannat het i skyhöga klackar. Det är inget jag kan göra något åt.![]()