Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 510
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma på hotellet efter en trevlig dag på Näs. Mindre trevligt är dock att jag helt plötsligt fick ont i halsen :down: men vi har vattenkokare på rummet så jag köpte te på Coop här intill och försöker nu ta död på det onda.
Laddade hem Pokémon Go idag också och förstår varför folk blir hooked :angel:
Jag vågar inte ta hem pokémon go än innan den riktiga appen kommer då jag hört att de som "fuskar" och tar hem apk appen kommer bli bannade. Brorsan (spelnörd på alla möjliga sätt) säger att han tror appen kommer under nästa vecka, då den släppts i Italien, England, Tyskland och några fler länder i Europa under den här veckan :)

Har haft en grym huvudvärk hela dagen. Har varit lite åska idag. Men fick bilen fixad i allafall.
I morgon blir det lite jobb igen.

I did it! Det var förbannat jäkla skitjobbigt, men jag gjorde det! Inte lika intensivt som igår, men jag klarade det. Igår blev det typ 18.5 km, idag "bara" 16.3. Plus 20 situps, 20 armhävningar och 20 sekunder planka. Började om på planka-utmaningen eftersom jag inte fixade att fortsätta den när ryggen bråkade.

Imorgon är det invägning och mätning.

Annars ska jag duscha om någon halvtimma. :D

Skönt. Då blir jag extra ren ikväll :D

Kan du se till att raka benen med? Och gärna plocka ögonbrynen :angel:

Jag hade behövt duscha ikväll men jag är så vimmelkantig pga den bristande sömnen inatt att jag inte ens klarade av att rasta hunden och då vill jag definitivt inte ställa mig i badkaret och duscha.

Skönt. Då blir jag extra ren ikväll :D

Kan du se till att raka benen med? Och gärna plocka ögonbrynen :angel:

Jag hade behövt duscha ikväll men jag är så vimmelkantig pga den bristande sömnen inatt att jag inte ens klarade av att rasta hunden och då vill jag definitivt inte ställa mig i badkaret och duscha.
Annars kan vi komma överens om att du rakar benen åt mig också imorgon. :D

Jag vågar inte ta hem pokémon go än innan den riktiga appen kommer då jag hört att de som "fuskar" och tar hem apk appen kommer bli bannade. Brorsan (spelnörd på alla möjliga sätt) säger att han tror appen kommer under nästa vecka, då den släppts i Italien, England, Tyskland och några fler länder i Europa under den här veckan :)
Ladda ner turf istället :p

Glassen smakade utsökt :d
Barnet har precis gått och lagt sig och jag ska kolla på friidrott ända till sovdags. Ska sikta på en tidig kväll eftersom vi imorgon ska döma fälttävlan på Flyinge från 7.30 till ca 18 följt av stallet. Vi har åtminstone packat allting :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 965
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 883
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden
  • Födda 2022
Tillbaka