Annars kan vi komma överens om att du rakar benen åt mig också imorgon.![]()
Inga problem bara du plockar ögonbrynen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars kan vi komma överens om att du rakar benen åt mig också imorgon.![]()
turf?Ladda ner turf istället![]()
Självklart![]()
Beror på hur tidigt han vill ut,Här är vi sjusovareRastar du min hund imorgon? Så slipper jag masa mig ut med honom![]()
Sök efter en app som heter just Turf, skapad av andrimon. Det där Pokémonspelet verkar vara en lite mer märklig version av detturf?
Beror på hur tidigt han vill ut,Här är vi sjusovare![]()
Jag dricker rosévin och är bitter för att jag inte har nån hundvakt och alla mina vänner ska ut![]()
Jag brukar inte plocka mina, går det bra om jag tar mustaschen istället?Inga problem bara du plockar ögonbrynen![]()
Jag brukar inte plocka mina, går det bra om jag tar mustaschen istället?![]()
Bo granne med mig då, mina sover och det är så lugnt här att jag säkert inte märkt av en till hund ikvällJag dricker rosévin och är bitter för att jag inte har nån hundvakt och alla mina vänner ska ut![]()
Bo granne med mig då, mina sover och det är så lugnt här att jag säkert inte märkt av en till hund ikväll![]()
Om någon bor nära mig kan ni anlita mig som hund eller kattvakt![]()
Det är jobbigt att ha ont om hundvakter. Så har jag med
Synd att jag inte bor kvar i Luleå annars hade jag kunnat ställa upp ( och ha haft hundvakter om jag behövde det, familjen bor kvar där )
På min avatar står att jag bor i en sagovärldHur vet man om man bor nära dig då?![]()