Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vågar inte ta hem pokémon go än innan den riktiga appen kommer då jag hört att de som "fuskar" och tar hem apk appen kommer bli bannade. Brorsan (spelnörd på alla möjliga sätt) säger att han tror appen kommer under nästa vecka, då den släppts i Italien, England, Tyskland och några fler länder i Europa under den här veckanHemma på hotellet efter en trevlig dag på Näs. Mindre trevligt är dock att jag helt plötsligt fick ont i halsenmen vi har vattenkokare på rummet så jag köpte te på Coop här intill och försöker nu ta död på det onda.
Laddade hem Pokémon Go idag också och förstår varför folk blir hooked![]()
+1 på denHar ätit jordgubbar! Dom var goda idag med!
Nyduschad så nu blir det glass o trädgårdens bär![]()
Annars ska jag duscha om någon halvtimma.Åh vad bra. Då slipper jag det ikväll för visst duschade du för mig med när du ändå höll på?
Annars ska jag duscha om någon halvtimma.![]()
Annars kan vi komma överens om att du rakar benen åt mig också imorgon.Skönt. Då blir jag extra ren ikväll
Kan du se till att raka benen med? Och gärna plocka ögonbrynen
Jag hade behövt duscha ikväll men jag är så vimmelkantig pga den bristande sömnen inatt att jag inte ens klarade av att rasta hunden och då vill jag definitivt inte ställa mig i badkaret och duscha.
Svullar chips! Massa chips! Mår illa av alla chips men jag äter vidare! Chips!
Ladda ner turf iställetJag vågar inte ta hem pokémon go än innan den riktiga appen kommer då jag hört att de som "fuskar" och tar hem apk appen kommer bli bannade. Brorsan (spelnörd på alla möjliga sätt) säger att han tror appen kommer under nästa vecka, då den släppts i Italien, England, Tyskland och några fler länder i Europa under den här veckan![]()
SjälvklartÅh vad bra. Då slipper jag det ikväll för visst duschade du för mig med när du ändå höll på?