Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 510
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gläder mig åt att lånet till brunnen är beviljat och att jag sänt in det underskrivna kontraktet till borrfirman.
Om någon månad har jag nyborrad brunn och inga bekymmer med surt vatten. Behöver inte kalka källan för att inte få blåa väggar och golv i badrummet och kopparsmak i kranvattnet. Inte behöver jag snåla med vatten torra somrar heller. Behöver aldrig snåla på vattnet.

hoppas jag.....

Det är heller inte ovanligt att man får lite ångest i samband med vallningarna. Tror det är för att kroppen reagerar på den hastiga kroppstemperaturändringen. Usch, jag saknar verkligen inte dem! Jag är dessutom känslig för värme, så jag fick ofta ångest samtidigt som vallningarna för jag visste inte var jag skulle ta vägen. Ville bara slita av mig alla kläder.
Där är jag inte än, tack och lov, men man vet ju inte hur det kommer att bli framöver.

Rapporteringen från Frankrike börjar precis lugna sig efter det fruktansvärda som hände igår kväll men nu är det tydligen något som händer i Turkiet.
:cry:

Gläder mig åt att lånet till brunnen är beviljat och att jag sänt in det underskrivna kontraktet till borrfirman.
Om någon månad har jag nyborrad brunn och inga bekymmer med surt vatten. Behöver inte kalka källan för att inte få blåa väggar och golv i badrummet och kopparsmak i kranvattnet. Inte behöver jag snåla med vatten torra somrar heller. Behöver aldrig snåla på vattnet.

hoppas jag.....
Förstår känslan. Jag fick med en ny brunn med massa bra vatten. Känslan är verkligen stor av tacksamhet.

Har haft en jättetrevlig kväll med Syster, pappa och hans tanta. Vi åt så mycket mat och efterrätt att jag trodde jag skulle spricka efter, bokstavligen! Helgrillade en fläskfilé som blev sådär alldeles perfekt :d

När jag bytte hage på hästarna var en av Annies skor lös så det va bara att ta in dem och dra av henne skon. Blev brutalt påmind om att det är fredag och hennes tradition för att fira in helgen ;)

Nu blir det sängen för imorgon ska jag köra upp mot 08-land och hälsa på en kompis :)

Klippt ut tyg till en klänning, ett par leggings och ett helt gäng pannband. Skulle behöva rita lite mönster till nya klänningar men så dåligt ljus i syrummet :mad::down:

Skitdag. Bilen trasig nu också. Vi kom iväg till herrns kompis bärgarens parkering, gick in och pratade en stund. Kom ut och vips funkade den inte mer. Men den står ju lämpligt där i alla fall :p

Skitdag. Bilen trasig nu också. Vi kom iväg till herrns kompis bärgarens parkering, gick in och pratade en stund. Kom ut och vips funkade den inte mer. Men den står ju lämpligt där i alla fall :p

Synd man inte kan trycka gilla halvt, tur i oturen verkligen!
Hoppas det inte är så farligt och enkelt och billigt att ordna, fyyy vad trist! :mad:
Gå inte utanför dörren på tisdag ,lyft fötterna noga över trösklar och ät bara kall mat.
Stanna helst i sängen så mycket det går med undantag för toalettbesök.

Ja du @tornblomma, verkade ju som det inte var så illa först men låter som det är värre än befarat från början och blir värre och värre. :banghead::cry::cry:

Bara väntar på nästa omgång och vart det blir, Örebro? Gbg? Sthlm? Gotland? Eller vad ska man satsa på? Oddsen är inte ens värt att betta på tycker jag :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 973
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 883
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka