Låter som det kan vara i närheten av min hundPå min avatar står att jag bor i en sagovärldså det var väl tydligt. ..
Några mil norr om kongliga hufvudstaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som det kan vara i närheten av min hundPå min avatar står att jag bor i en sagovärldså det var väl tydligt. ..
Jag vetMen... du bor ju i Stockholm! Ve och fasa![]()
På min avatar står att jag bor i en sagovärldså det var väl tydligt. ..
Investera i en drakeJa, jag började fundera på om jag var tvungen att investera i en rymdfarkost så jag kunde skicka upp djuret till rymden.. ^^
Jag vetge mig ett hyfsat jobb och bostad på annan ort så flyttar jag direkt!
Där är jag inte än, tack och lov, men man vet ju inte hur det kommer att bli framöver.Det är heller inte ovanligt att man får lite ångest i samband med vallningarna. Tror det är för att kroppen reagerar på den hastiga kroppstemperaturändringen. Usch, jag saknar verkligen inte dem! Jag är dessutom känslig för värme, så jag fick ofta ångest samtidigt som vallningarna för jag visste inte var jag skulle ta vägen. Ville bara slita av mig alla kläder.
Förstår känslan. Jag fick med en ny brunn med massa bra vatten. Känslan är verkligen stor av tacksamhet.Gläder mig åt att lånet till brunnen är beviljat och att jag sänt in det underskrivna kontraktet till borrfirman.
Om någon månad har jag nyborrad brunn och inga bekymmer med surt vatten. Behöver inte kalka källan för att inte få blåa väggar och golv i badrummet och kopparsmak i kranvattnet. Inte behöver jag snåla med vatten torra somrar heller. Behöver aldrig snåla på vattnet.
hoppas jag.....
Skitdag. Bilen trasig nu också. Vi kom iväg till herrns kompis bärgarens parkering, gick in och pratade en stund. Kom ut och vips funkade den inte mer. Men den står ju lämpligt där i alla fall![]()
Ja jag blev helt paff när jag slog över och det var nyheter. Trodde först det var om Nice men sen fattade jag att nåt skett i TurkietVafan händer i Turkiet?? Kaozz (på riktigt alltså!!!)![]()