Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 510
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och följer livesändningen om oroligheterna i Turkiet och samtidigt läser jag om olika smakvariationer på popcorn, tur det inte finns hemma :p

Som tur är kan de ju bussa hem folk från Turkiet eller åtminstone till en flygplats i ett annat land
Men flygplatserna kanske öppnar snart

Som tur är kan de ju bussa hem folk från Turkiet eller åtminstone till en flygplats i ett annat land
Men flygplatserna kanske öppnar snart
Ja det är ju fint för alla de som vill åka hem men problemet är ju lite större än bara "turister får inte flyga". Typ "landet faller samman och vad ska hända med dem som bor där"-nivå på det hela.

Ja det är ju fint för alla de som vill åka hem men problemet är ju lite större än bara "turister får inte flyga". Typ "landet faller samman och vad ska hända med dem som bor där"-nivå på det hela.
Självklart finns det ett större perspektiv, men nu var det den biten jag fokuserade på då jag enbart hört en.del av sändningen på tv4.
Där togs upp bland annat om den nya regimens inställning till Syrien och natomedlemskapet
Men mer ingående än så har jag inte kollat läget.

Ja med tanke på hur mycket obekräftade uppgifter det handlar om och historia så kan det ta en enorm utveckling för folket.
Sakerna som hänt som är bekräftade/visas med livesändning på aftonbladet ( som är den jag följer) är ju inte vidare bra heller, milt sagt!

@mandalaki Jag har med följt från början och du missförstod mig där, jag menade inte att det var något att skratta åt alls det som händer utan inlägget åsyftar Apollo bara p.g.a tidigare inlägg.
Ber om ursäkt om jag var såå otydlig.
Har vänner i Turkiet så nej jag skrattar inte det minsta vill jag lova.
I Frankrike har jag släkt så nej jag är inte på skämthumör precis, men kanske klumpig i mitt uttryck just därför.

Tror tyvärr detta kommer pågå ett tag. Lider verkligen med folket som bor där nere. Dom har haft det väldigt tufft, och så nu detta..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 979
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 883
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka