R
Raderad medlem 68338
Känns minst sagt skakigt i världen nu... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*skriver under med fet tuschpenna* tyvärr...Känns minst sagt skakigt i världen nu...![]()
Tragiskt, Turkiet har ju haft det riktigt tufft med minskade turister. Nu är ju alla flygplatser stängda. Bara Apollo har 800 personer på plats. Hur dom ska komma hem är en gåta.Känns minst sagt skakigt i världen nu...![]()
Tragiskt, Turkiet har ju haft det riktigt tufft med minskade turister. Nu är ju alla flygplatser stängda. Bara Apollo har 800 personer på plats. Hur dom ska komma hem är en gåta.
Kollar jag med, borde sova då det är jobb i morgon.Jag sitter och följer livesändningen om oroligheterna i Turkiet och samtidigt läser jag om olika smakvariationer på popcorn, tur det inte finns hemma![]()
Hade tänkt sova nu men kan inte stänga av SVT och nyhetsrapporteringen
Hade tänkt sova nu men kan inte stänga av SVT och nyhetsrapporteringen
Planen att sova i skaplig tid eller lägga sig vart visst ändrade här med.samma här...
Ja det är ju fint för alla de som vill åka hem men problemet är ju lite större än bara "turister får inte flyga". Typ "landet faller samman och vad ska hända med dem som bor där"-nivå på det hela.Som tur är kan de ju bussa hem folk från Turkiet eller åtminstone till en flygplats i ett annat land
Men flygplatserna kanske öppnar snart
Självklart finns det ett större perspektiv, men nu var det den biten jag fokuserade på då jag enbart hört en.del av sändningen på tv4.Ja det är ju fint för alla de som vill åka hem men problemet är ju lite större än bara "turister får inte flyga". Typ "landet faller samman och vad ska hända med dem som bor där"-nivå på det hela.
Ja det är ju fint för alla de som vill åka hem men problemet är ju lite större än bara "turister får inte flyga". Typ "landet faller samman och vad ska hända med dem som bor där"-nivå på det hela.
Jag har suttit vid CNN sen det började och ser just folk bli skjutna ... Nej, det är inte så mycket att skratta åt.Hemskt hela händelsen men skrattretande dock att Apollo har veckans resmål: Turkiet.