Ja puben var välbesöktAha! Kollade hemsidan på hotellet...såg ut som värsta partystället.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja puben var välbesöktAha! Kollade hemsidan på hotellet...såg ut som värsta partystället.![]()
Det mesta som är sockerfritt smakar ju inte så kul
Cola är också en sådan där sak jag druckit för att "alla andra gör det" och nu när jag slutat är det inte alls gott? Inte ens med is![]()
Jag läste ditt och tänkte "Står det inte så??Jag läste "Hotell Huliganen" och tänkte att det var ju passande när man bor med barn
Jag borde nog ta på mig glasögonen![]()
Får mig att tänka på min tröja från stadium(?) och den från cubus - man värms upp i rekordfart i dem!Fan i helvete vad snygg denna jacka är. Kanske behöver den till vintern.....?
![]()
Kollar jobbannonser... Har hela tiden sagt att jag vägrar bo högt upp i norr igen och inte vill bo i Skåne, men nu funderar jag på att söka ett jobb i Skåne. Det måste ju vara bättre där än uppe i norr i alla fall![]()
Men.. finns det något annat än platt mark där? Jag vill ha skog, trasslig terräng och inte konstant blåstSkåne är alltid bäst![]()
Men.. finns det något annat än platt mark där? Jag vill ha skog, trasslig terräng och inte konstant blåstHundträningsmässigt vore Skåne bra annars...