Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer av personliga skäl.@Sonic76 Va?? ska du flytta? var ju inte så länge sedan du gjorde tycker jag!?
Hoppas det är av någon bra/skoj anledning?
Känns som jag har missat nåt.![]()
Jag får ont i örat på grund av all kötid till Polisen![]()
Dags att anmäla arbetsskada kanske?![]()
Jag får ont i örat på grund av all kötid till Polisen![]()
Ringde migrationsverket för ett antal år sedan för att förnya min tants visum och satt i kö i 2,5 timmar .Provade flera dagar men det var lika var dag så det var bara att bita i det sura äpplet .Tur man slipper prata med dom mer !Det är därför jag alltid ringer myndigheter från fast telefon alt sätter på högtalaren på mobilen.Sedan kan man göra allt möjligt medan man sitter i kö. Jag har diskat, städat, jobbat, skrivit färdigt en utvärdering, en gång gick jag och duschade medan rösten meddeldelade mig att jag för närvarande hade plats 112 i kön, det blir snart din tur. När jag kom tillbaka nyduschad och fräsch med håret tvättat tror jag att jag var på plats 24
![]()
Det är därför jag alltid ringer myndigheter från fast telefon alt sätter på högtalaren på mobilen.Sedan kan man göra allt möjligt medan man sitter i kö. Jag har diskat, städat, jobbat, skrivit färdigt en utvärdering, en gång gick jag och duschade medan rösten meddeldelade mig att jag för närvarande hade plats 112 i kön, det blir snart din tur. När jag kom tillbaka nyduschad och fräsch med håret tvättat tror jag att jag var på plats 24
![]()