Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 510
Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker byta däck + slang på cykeln. Cykelverkstan ska ha semesterstängt nästa vecka, annars hade jag utan tvekan lämnat in den där. Min mamma ska dock vara hus- och kattvakt nästa vecka och vill ha en cykel då så har inte så mycket att välja på.
Men jag H A T A R sånt här pill. Nästan så jag fundrar på att ringa verkstan 3 mil bort (eller 5 mil bort) för att höra om de har tid typ måndag eller tisdag. Sambon lovade dock att göra ett försök med däcken ikväll, han har bättre tålamod än jag har :angel:
Nu fick jag dessutom en katt i knät :love:

Avokados är ett helvete. De kan vara stenhårda i en månad, sedan mogna för en kooort stund (en kvart :meh:) och därefter direkt bli övermogna :cautious::banghead:

Favorit i repris. :D

post2.jpg

Ser på lyxfällan och äter middag. :)

Har fnissat åt en av mina elever - en äldre farbror - som prompt ville hjälpa till att vattna blommorna i klassrummet. Tur jag kollade efteråt. Han hade fyllt på vatten ända upp till kanterna av ytterkrukorna. Tvivlar på att de överlevt till måndag.
Men det var rart att vilja hjälpa till. :heart Och dessutom har han säkerligen aldrig haft en krukväxt i sitt tidigare liv.

Är med i skallebanksklubben. Men eft avslappningsövning och en ridtur så är det bättre.
Överlevt veckan emn är väldigt glad att det är fredag!

Har fnissat åt en av mina elever - en äldre farbror - som prompt ville hjälpa till att vattna blommorna i klassrummet. Tur jag kollade efteråt. Han hade fyllt på vatten ända upp till kanterna av ytterkrukorna. Tvivlar på att de överlevt till måndag.
Men det var rart att vilja hjälpa till. :heart Och dessutom har han säkerligen aldrig haft en krukväxt i sitt tidigare liv.

Jag är den farbrorn ibland. :love:
Fast mina blomster mår förvånansvärt bra. :rofl:

Hemma på hotellet efter en trevlig dag på Näs. Mindre trevligt är dock att jag helt plötsligt fick ont i halsen :down: men vi har vattenkokare på rummet så jag köpte te på Coop här intill och försöker nu ta död på det onda.
Laddade hem Pokémon Go idag också och förstår varför folk blir hooked :angel:

Varit i stallet och kört häst. Just den jag körde idag är så himla rolig att hålla på med. Tredje gången i vagnen och det är i galoppen som helst problem. Nästa gång vågar vi oss nog ut på en tur. Han behöver dock lite tid på sig att bygga dragmuskler också.

Den här hästen (ponnyn, korsning island/shetland) är alltid så okomplicerad att hålla på med. Han var likadan när han reds in. Sitt upp och rida bara. Inget strul.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 972
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 883
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka