Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy sjutton. Låter inte kul alls.Men jippie, pratade ju med syrran som är i mammas sommarstuga, avloppet dummar sig igen, det är tömt för mindre än en månad sen... Jag kan bara gissa att det kommer att innebära att ett nytt avlopp måste till... Jippie tillsammans med en strid mot kommunen som har skött ett byggärende så dåligt att Mark och miljö domstolen krävde att de gjorde om processen. Det kan bli härligt dyrt känns det som...![]()
Var glad att det kom nånKaos på jobb.
Kom 7 imorse och var själv. Kul när man har åtta gamlingar som ska upp och alla har mediciner kl 8. Men det kom en inhoppare som är kanon
En helt annan grej:
Varför får man inte annonsera isländska importer på Hästnet?
Denna sommaren ska tydligen vara under all kritik när det gäller bemanning. Och då är det många kvar som ska gå på semester.... Chefen på boendet där du jobbade är skyldig att hoppa in vid kris. Har varit med om en chef som gjort det faktiskt.Var glad att det kom nån
Jag arbetade ensam på en demensavdelning med nio boende och den vikarie som skulle komma hörde av sig först kl 12.
Ringde genom hela vikarielistan på order av chefen och inga svar.
Hon vägrade hjälpa till med detta
Hade nio boende som väntade varav 8 tvåor
Jippie liksom
Men upp kom de och frukost fick de
När den sommaren var slut så var jag helt färdig
Vilka puckon till vikarier
Porrsurfning, 2 timmars luncher då de skulle bada, rullstolsrally i korridoren osv
Hualigen
Det här var samma chef som rev flera anmälningar om incidenter på jobbetDenna sommaren ska tydligen vara under all kritik när det gäller bemanning. Och då är det många kvar som ska gå på semester.... Chefen på boendet där du jobbade är skyldig att hoppa in vid kris. Har varit med om en chef som gjort det faktiskt.
Sex utan kärlek, verkar vara mer regel än undantag nu för tiden om jag förstår det rätt. Stämmer det?
Jag har suttit och tittat på kommunens hemsida och det ser ut som om de planerar att dra kommunalt avlopp till byn nästa år, så det är antagligen bara att avvakta tillsvidare... och beställa extra tömningar...Fy sjutton. Låter inte kul alls.
Vi är också i processen att dra igång installation av nytt avlopp i stugan. Plus renovering av kök och badrum. Många slantar blir det.
Sitter här och funderar när jag läser:
http://utforskasinnet.se/karlek-utan-sex-sex-utan-karlek/
Sex utan kärlek, verkar vara mer regel än undantag nu för tiden om jag förstår det rätt. Stämmer det?
Säkert olika för alla, men verkar mer som de menar den generella massan.Inte för mig i varje fall, jag har både kärlek och sex!
Nu ska jag sy klart min senaste klänning. Funderar på hur bara. Är bara halslinning kvar men funderar på en annan lösning. Får väl se hur jag gör i slutändan.
Säkert olika för alla, men verkar mer som de menar den generella massan.