Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 510
Status
Stängd för vidare inlägg.
@mandalaki Jag har med följt från början och du missförstod mig där, jag menade inte att det var något att skratta åt alls det som händer utan inlägget åsyftar Apollo bara p.g.a tidigare inlägg.
Ber om ursäkt om jag var såå otydlig.
Har vänner i Turkiet så nej jag skrattar inte det minsta vill jag lova.
I Frankrike har jag släkt så nej jag är inte på skämthumör precis, men kanske klumpig i mitt uttryck just därför.
Ja fast det är ju inte kul för att de har 800 pers där ändå.

Tror tyvärr detta kommer pågå ett tag. Lider verkligen med folket som bor där nere. Dom har haft det väldigt tufft, och så nu detta..

Det verkar ändå som om det lugnat sig nu? Läste nyss detta i en grupp på facebook:
"Turkiets befolkning har lyckats visa sin tacksamhet & trogna sida till deras land!
Dom gick ut och protesterade emot den militära ockupationen!
Med orden "Bismi Allah, Allah akbar"

Präster & Imamer har gått ut och uppmuntrat folket att hjälpa regeringen & stötta dom!
Och det gjorde dom!
Bismi Allah Allah akbar!
Läget är under kontroll & det lugnar ner sig & kärlek sprids utöver hela landet mer än NÅGONSIN!"

Jag ska försöka väcka barnet och gå ner till frukostmatsalen nu :) Det halsonda känns mer mot bihålorna, fast utan nästäppa. Och vi ska till ALV...

Kaos på jobb.
Kom 7 imorse och var själv. Kul när man har åtta gamlingar som ska upp och alla har mediciner kl 8. Men det kom en inhoppare som är kanon :)

En helt annan grej:
Varför får man inte annonsera isländska importer på Hästnet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 979
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 883
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka