Funderar på att se en film. Har typ 40 stycken jag borde se 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur!
Undrar om du kommer äta någon spaghetti alls i år?![]()
Jag har otroligt bra koll (not)Åt det igår var det väl?
Idag när jag ringde och beställde sushi så sa dom "ok bra då ses vi Törnis" (fastän jag inte hade presenterat mig) kaozz alltså
![]()
200 meter är väldigt många meterfan nu är jag sugen på oliver men orkar inte gå ut och köpa![]()
200 meter är väldigt många meter
Jag borde köpa både mjölk och knäckebröd men nä, ingen ork alls![]()
Förstår inte alls vad du menar...Stockholmare . .![]()
Jag har haft otroligt svårt för henne tom som liten. Det gick aldrig över.Inget på dumburken i kväll. Tittar på Lotta på Liseberg. Men hon är så himla klämkäck...
Du gjorde det va?Anade att det var Hirmes efter vårt samtalsämneDe är så coola och snygga de i din bild! Störtavis på din talang!
Ingen Zoro?(min favorit
)
Jo Hirmes vann, men inte med mycket, han förblev stående medan Daryun ramlade ihop på backen efter sista utbytet av svärd och sen kom skuggorna och förde bort Hirmes. Daryun sa även senare i lägret att Hilmes kunde dödat honom, men att han sparat hans liv på en vim, för att Hilmes troligen inte vill vinna på små marginaler.Jag vill argumentera om att Daryun inte förlorade den striden men då minnet inte är färskt så låter jag nog bli
Daryun skulle bara nicka till Arslan och säga "Ja ers höghet" om prinsen sa att Hirmes joinar deras grupp, och sedan väsa åt Hirmes att han sliter honom i stycken om han skadar Arslan
Isåfall skulle Hirmes vara från ett tidigare äktenskap med Osroes innan Tahamine, hmm, intressant.
Bahmans ord var minst sagt intressanta. I mangan så talades det om att Arslans föräldrar (de som tog hand om honom innan han flyttade till slottet) dog av att de hade druckit för gammalt vin (någon dryck iallafall), redan i den så tyckte de att det lät mystiskt att de skulle ha dött på samma gång av något sådant. Jag kan dock tänka mig att han faktiskt var släkt till dem, men då är frågan varför kungen valde just honom om de inte är släkt egentligenDe kan ju ha behövt en arvinge om de inte fick några barn - men varför just Arslan och varför mörda(?) hans föräldrar/omhändertagare isåfall.
Jag frustade av skratt när han sa hur han hade lyckats rosta kedjorna och bröt sönder dem med bara musklerna efter ett halvårs mat på typ bröd och vatten?
Jag hoppas att du har rätt om Kishiward, jag fick lite samma känsla om plikt före allt annat hos honom. Han verkade dessutom gilla att Azrael gick efter Arslan. Det är lite samma sak hos Sam (stavning?) som sa att Hirmes bör ha någon hos sin sida, som om han tog på sig den bördan och visste att det skulle innebära förluster. Argh dessa ädla soldater!
Hade ingen tvekan om att det "gamla" gänget skulle följa med Arslan men det var ändå härligt att setråkigt bara att det blir så få avsnitt.... om inte det fortsätter in på nästa säsong.