Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Me too.

Har fyllt istärningspåsar och börjat tvätta bebiskläder. Mycket nödvändigt just nu.
Oh, bra tips! Jag har inga istärningspåsar i frysen, kanske också måste fixa det omgående. Bebiskläder är det värre med, för sånna har jag inte, men det kanske nån granne behöver hjälp med?

Kan för övrigt tipsa om att man inte får mer pluggmotivation efter att ha ätit nutella rakt ur burken. För jag har precis testat

Måste också komma på något bra diskussionsämne gällande fysiologi för att lägga in i kursforumet. Jag kan komma på jättemånga bra diskussionsämne, men inget som rör just fysiologi... :grin:

Oh, bra tips! Jag har inga istärningspåsar i frysen, kanske också måste fixa det omgående. Bebiskläder är det värre med, för sånna har jag inte, men det kanske nån granne behöver hjälp med?

Kan för övrigt tipsa om att man inte får mer pluggmotivation efter att ha ätit nutella rakt ur burken. För jag har precis testat

Du kan shoppa på Tradera. Och så tvätta och sedan gå med till någon organisation. Tar massor av tid :angel:

Jag försöker väcka hjärnan med resorB och har faktiskt skrivit lite!

Senast ändrad:
Har precis ätit frukost. Stannade hemma från jobbet idag med. Skyllde på knät. I em ska jag till sjukgymnasten och ge knä:devil: en omgång

Har fått rapport från Florida, alla var vakna före 05:30 lokal tid :D Nu har kl passerat 07 så de har släppt ut ungarna i poolen.
Det är lite tveeggat att få rapporterna. Visst är det skönt för dem, men jag vill också... Det börjar verkligen kännas att jag inte haft någon semester på snart ett år.

Nu har flera kollegor kommit fram till mig och uttryckt att de tycker det är tråkigt att jag inte får vara kvar.

Känns lite bra ändå att jag inte var så illa omtyckt som chefen sa till mig i början :meh:

Ska ha möte i eftermiddag med chefen, som för övrigt uttryckt sig väldigt positivt om att kunna fastanställa min kollega (som har ett vik) i vår. Alltså vad håller den människan på med.... :rage:

3/5 av hemtentan är nu färdigt.
Dom sista två frågorna är lite liknande, så jag tror att dom ska kunna få lite fortare att få ihop. Men först lunch och sen ska jag försöka masa mig ut på en kort promenad i solen. Måste kämpa ihop 3 mil till Icaklassikern, men med mitt ben lär det fördelas över många korta turer.

Har precis parkerat bilen och ska strax gå till gå till praktiken. Känner att jag nog skulle ha klippt mina naglar innan jag åkte, får inte ha långa naglar där och mina är nog gränsfall nu.

Vad är det för fel på vädergudarna :devil: Jag önskade sol för att kunna sätta klart panelen på gaveln,det fick jag :bow:meeeeeeeeeeen...............det blåser så min 6m långa stege (som är tung) kasade över gaveln,jag har ingen lust att stå i en sky lift korg o blåsa bort :mad:
Det betyder även att det inte går att måla för färgen kommer blåsa av penseln, vad ska jag då göra?

Sitter här och har min sista rast för dagen. Har även kört färdigtallt för dagen. Nu är jag färdig för dan, som det ser ut just nu, såvida de inte hittar nått till mig när jag vänder och åker hem igen. :)

Hemma igen med en trött och emlig dotter, hon hade visst varit vild när narkosen hade släppt, tre personal har fått hålla fast henne innan hon lugnade sig, sen fick jag komma in. Lilla :heart hon kommer inte ihåg något av det men det är inte så konstigt. Det tog nästan två timmar för henne att vakna till ordentligt, idag är det bara flytande föda som gäller så hon fick en chokladmilkshake på vägen hem! :up: Sen har vi flera smothies i kylen, och glass i frysen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 833
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 375
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 370
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka