Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@sthu Åh vad trist.

Lite typiskt här med, förbannade sakerna fungerade när det skulle felsökas men är som vanligt, fungerar när det vill.:crazy:
Jag blir tokig(are).

Ryggont, för många timmar i sängen. Idag lägga lite fokus på samhällskunskapen igen och lämna in två uppgifter.
Och en liten utflykt för att hämta ett (eller två) paket och fixa matsäck till imorgon, ska skriva högskoleprovet :eek:

Vilken härlig människa! :) vi har pratat massor, ett nytt möte inbokat när själva anmälan ska skrivas.

Dax att maila HR snart :angel: :sneaky:

Ännu en som tycker att jag borde sjukskriva mig.... Funderar på om jag kanske ska lyssna....

Men först frukost på mc :d

@EmmaW - efter mycket om och men så fick vi också frukost på McD idag :D

Som sagt, efter mycket om och men. Jag kläcker idén om McD-frukost till A, och vi blir klara i någorlunda tid. Kommer dit och inser att mitt kort ramlat ur telefonen. :eek: Jag hade det igår och misstänkte att det åkt ur vid sängen. Rejsar hem, hittar kortet, messar dagis och jobb att vi kommer senare idag :angel: och tillbaka till McD. Äter frukost och kommer iväg dit vi ska vettigt. Nu börjar jag andas igen :D Och huvudvärken jag vaknade med har gett sig :up:

Jag vill också ha frukost på McD, men istället blev det en trist hönökaka. Nåväl, planen för kvällen är en kebabtallrik när herrn anländer, så det kanske är vettigt att hålla igen på frukostkalorierna :D
Här är A och jag helt ensamma nu. Mormor är i Florida och morfar i New York. Det blir lite enkla utvägar ibland då :angel:

Jag gör för övrigt precis allt utom att skriva hemtenta. Borde sätta fart, men allt annat är ju så mycket roligare. Som att titta på hur löven vajar i vinden utanför fönstret...

Pappa varit orolig i natt (bla jagat runt mamma med rullatorn) men hon hade efter mycket om och men lyckats larma trygghetsjouren. Eller om det var så att hon hade ringt Sös? som sen larmat. Det är lite oklart det hela.
Men nu har hon fått instruktioner om hur hon ska larma och att det är den röda knappen.
Så får vi se om hon kommer ihåg det när hon har en galning med rullator jagandes i hälarna.
Jag är bara så glad vi kommit så lång att hon vågar larma när pappa blir nattgalen och inte bara försöker hantera honom själv.

Jag gör för övrigt precis allt utom att skriva hemtenta. Borde sätta fart, men allt annat är ju så mycket roligare. Som att titta på hur löven vajar i vinden utanför fönstret...

:angel: Jag har hört att det finns dom som gått o klippt håret spontant istället för att tentaplugga. :D :cautious:Att man alltid hittar ursäkter till att ta en paus eller skjuta upp det.

:idea: Titta på löven som vajar i vinden får dig säkert att gå ner i varv, alltså borde det väl vara positivt :cool:

:angel: Jag har hört att det finns dom som gått o klippt håret spontant istället för att tentaplugga. :D :cautious:Att man alltid hittar ursäkter till att ta en paus eller skjuta upp det.

:idea: Titta på löven som vajar i vinden får dig säkert att gå ner i varv, alltså borde det väl vara positivt :cool:
Min sambo ville alltid ha en massa sex när han borde ha tentapluggat :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 833
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 374
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 370
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka