Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Orkar inte läsa ikapp.
Ägnade 10 minuter imorse åt att fundera om jag skulle sjuka mig, var fruktansvärt trött och hängig. Hittade dock inte pappret med numret till arbetsledaren så jag fick vackert åka till jobbet ändå. Var till mamma efter jobbet på födelsedagsfika, hon fyllde år idag :) Kom hem runt halv sju. Sen har jag inte gjort så jättemycket här hemma. Plockat undan lite och sopat av golvet i hallen och köket. Snyggingen kommer och hälsar på på lördag så måste ju städa lite :p Imorgon får det bli ett ryck i vardagsrummet. Men nu sova!

Japp, nog tusan är det den där förbaskade stadsvetenskapen:cautious: Har precis samma känsla! Just nu blir det :läser, tror mig fatta, ska skriva ner, fattar plötsligt ingenting längre. :p
Den är riktigt tradig. Tror faktiskt att det är många som har svårt för den.
Får jag godkänt så kommer jag springa till Umeå i ren glädjeyra och kyssa läraren på munnen...

Tittat på 90 days to wed. Undrar hur lättlurade vissa är, kärleken måste verkligen vara blind.
Nu blir det lite The big bang theory och sen sova. Imorgon jobb.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 850
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 395
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 459
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka