Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog tabletter mot migränen kl 3 inatt och hoppades att det skulle vara ok till 4.30.

Jag kunde med nöd och näppe ringa min kollega kl 7 och be honom göra mitt morgonområde.

Tog fler tabletter och slocknade.

Har fortfarande kvar migränen men nu är det hanterbart och jag kan se igen.

Måste vara gårdagens besök hos kiro som satte igång detta.

Tog tabletter mot migränen kl 3 inatt och hoppades att det skulle vara ok till 4.30.

Jag kunde med nöd och näppe ringa min kollega kl 7 och be honom göra mitt morgonområde.

biteme_bigarmhug.gif

Har ringt till jobbet och sjukanmält mig idag. Skyllde på knät.
Har ringt Kommunen, så nu ska de leta efter en ny BS, förhoppningsvis bättre denna gång. Får vara utan så länge.
Har ringt till sköterskan på Fula huset om nytt läkarintyg. "Min" läkare är bortrest nästa vecka...

Jag upphör aldrig att förvånas. Vi serverar potatisbullar idag. Med bacon vid sidan (kyckling som fläskfritt alternativ). En av våra (vuxna) vegetarianer kommer och frågar efter vegetarisk mat. Påpekar att potatisbullar är vegetariska. Men hon säger att det räcker inte. Säger då att det finns massor av olika sallad. (Vår salladsbuffé är toppen)

- Jag är ingen kanin! blir då svaret. O_o

Jag står här som en fågelholk. Om man inte äter grönsaker, varför blir man vegetarian? Och vad förväntar man sig att få för mat? :confused:

Funderar på om jag vågar låta Annie gå utan täcke några timmar. Det skulle kunna börja regna eller låta bli. Nu när hon inte rids vill jag gärna lufta henne lite då och då.

Antagligen. Fy för migrän :mad:
En kram från mig kanske får det att bli bättre - kram!! :heart

:heart:heart

Dagens gapskratt. Spisen fungerade inte kollade säkringarna och de var ok. Ringde och skulle felanmäla kände mej duktig och berättade att säkringarna har jag kollat. Då såg jag att lampan påmspisen lyste då frågade han om jag satt på barnsäkerhetsknappen. Svarade tvärsäkert Nej. Sa undra om jag har en sådan:o. Jo sa han det har alla våra spisar Och det hade jag gjort, det har aldrig hänt tidigare har bott här i 16år. Vilken tur att han hjälpte mej så att de inte skickade ut någon reparatör. :D:D Så jag har bjudit felanmälan på ett gott skratt idag. Och dagens undran hur i hela friden jag lyckats få på den knappen??

Dödshungrig med noll i blodsocker. Nu har jag visserligen letat upp en liten pizzeria så mat är på gång men ska nog ändå smita in och köpa lite choklad på ica sen.

En kontroll kvar idag sen hem och möte med chefen :nailbiting: :yuck: :crazy:

Jag upphör aldrig att förvånas. Vi serverar potatisbullar idag. Med bacon vid sidan (kyckling som fläskfritt alternativ). En av våra (vuxna) vegetarianer kommer och frågar efter vegetarisk mat. Påpekar att potatisbullar är vegetariska. Men hon säger att det räcker inte. Säger då att det finns massor av olika sallad. (Vår salladsbuffé är toppen)

Jag står här som en fågelholk. Om man inte äter grönsaker, varför blir man vegetarian? Och vad förväntar man sig att få för mat? :confused:

Proteinkälla. Det bör finnas det till vegetarianer.

Man förväntar sig få något typ av e-nummerfyllt köttsubstitut så klart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 833
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 370
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 365
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka