Clas Ohlson?
Jag älskar dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Clas Ohlson?
Tog tabletter mot migränen kl 3 inatt och hoppades att det skulle vara ok till 4.30.
Jag kunde med nöd och näppe ringa min kollega kl 7 och be honom göra mitt morgonområde.
Tog fler tabletter och slocknade.
Har fortfarande kvar migränen men nu är det hanterbart och jag kan se igen.
Måste vara gårdagens besök hos kiro som satte igång detta.
Pyroxener är en grupp mineral, vad sägs om tex hedenbergit, diopsid, wollastonit, aegirin, pigeonit eller hypersten?![]()
Ta av det duFunderar på om jag vågar låta Annie gå utan täcke några timmar. Det skulle kunna börja regna eller låta bli. Nu när hon inte rids vill jag gärna lufta henne lite då och då.
Antagligen. Fy för migränTog tabletter mot migränen kl 3 inatt och hoppades att det skulle vara ok till 4.30.
Jag kunde med nöd och näppe ringa min kollega kl 7 och be honom göra mitt morgonområde.
Ta av det du. även om.hon är klippt så är det inte kalltFunderar på om jag vågar låta Annie gå utan täcke några timmar. Det skulle kunna börja regna eller låta bli. Nu när hon inte rids vill jag gärna lufta henne lite då och då.
Tog tabletter mot migränen kl 3 inatt och hoppades att det skulle vara ok till 4.30.
Jag upphör aldrig att förvånas. Vi serverar potatisbullar idag. Med bacon vid sidan (kyckling som fläskfritt alternativ). En av våra (vuxna) vegetarianer kommer och frågar efter vegetarisk mat. Påpekar att potatisbullar är vegetariska. Men hon säger att det räcker inte. Säger då att det finns massor av olika sallad. (Vår salladsbuffé är toppen)
- Jag är ingen kanin! blir då svaret.
Jag står här som en fågelholk. Om man inte äter grönsaker, varför blir man vegetarian? Och vad förväntar man sig att få för mat?![]()
Jag upphör aldrig att förvånas. Vi serverar potatisbullar idag. Med bacon vid sidan (kyckling som fläskfritt alternativ). En av våra (vuxna) vegetarianer kommer och frågar efter vegetarisk mat. Påpekar att potatisbullar är vegetariska. Men hon säger att det räcker inte. Säger då att det finns massor av olika sallad. (Vår salladsbuffé är toppen)
- Jag är ingen kanin! blir då svaret.
Jag står här som en fågelholk. Om man inte äter grönsaker, varför blir man vegetarian? Och vad förväntar man sig att få för mat?![]()