Jag känner mig lite elak nu men jag hoppas så mycket att du har fel annars hade jag kunnat använda dagen till bättre saker än att vänta dock gaska bra nivå på fredagsuppdrag förvisso.Aldrig, de är hantverkare och det är fredag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig lite elak nu men jag hoppas så mycket att du har fel annars hade jag kunnat använda dagen till bättre saker än att vänta dock gaska bra nivå på fredagsuppdrag förvisso.Aldrig, de är hantverkare och det är fredag!![]()
Hemma igen med en trött och emlig dotter, hon hade visst varit vild när narkosen hade släppt, tre personal har fått hålla fast henne innan hon lugnade sig, sen fick jag komma in. Lillahon kommer inte ihåg något av det men det är inte så konstigt. Det tog nästan två timmar för henne att vakna till ordentligt, idag är det bara flytande föda som gäller så hon fick en chokladmilkshake på vägen hem!
Sen har vi flera smothies i kylen, och glass i frysen.
1.PM ar
2.Ättika på fat framme
En droppe diskmedel också så ytspänningen försvinner, då drunknar de.
Fick för mig att jag skulle prova på att vara askblond istället för mitt normalblonda jag. Sagt och gjort, askblond färg inhandlades och nu när det är färgat så funderar jag på om jag ska behålla den här svagt grå färgen som har en dragning åt lilaeller om jag ska bleka ur den och inse att mitt hår inte är skapt för att färgas
![]()
Du får klaga hur mycket du vill vännen.Hästen är nyskodd och lastningen i och ur gick som en dröm! Duktiga älskade pålle
Något har gått in och haft ihjäl en av mina hönordom andra är chockade och jag ska diskutera fram en lösning med HV under kvällen om att flytta dom till nåt säkrare.
Vill mest bara skrika ut till till hela världen att någon borde se hur trött jag är, att jag inte orkar mera, att min kropp skriker att den inte orkar mer och jag kan inte förmå mig att ringa och sjukskriva mig. Alla blir så besvikna, det blir så knöligt och jag förlorar för mycket pengar på det.... Jag vet att jag är den som måste ta beslutet men jag kommer köra mig rakt i botten innan jag tar det. Jag vill att någon annan ska ta beslutet åt mig fastän jag vet att det inte funkar så.
(Ursäkta mitt klagande )