Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rökt Röding RomRöra Rödvin och en Rotatis;) senare är jag mätt och belåten :d

Vi shoppade några pumpor idag så nu har BARNET och jag haft kirurg- och lobotomi-träning :devil: Det ska ju börjas i tid :angel::D
BARNET gjorde en fin mustasch på sin gubbe, så nu har vi en Hitler-pumpa - very scary!! :devil:

Har eldat nästan hela dagen.Mycket skräp man samlar på sig !Är helt utmattad bara av att stå och vakta elden då det blåser småjävlar här !

Har eldat nästan hela dagen.Mycket skräp man samlar på sig !Är helt utmattad bara av att stå och vakta elden då det blåser småjävlar här !
Krattat lite löv.
Fasar för våren då alltihop ska eldas upp. Såhär mycket löv brukar det itne vara, men träden har varit lövrika den här sommaren.

Brukar köra över en del med gräsklipparen men den är ju nyligen stulen

Krattat lite löv.
Fasar för våren då alltihop ska eldas upp. Såhär mycket löv brukar det itne vara, men träden har varit lövrika den här sommaren.

Brukar köra över en del med gräsklipparen men den är ju nyligen stulen
Säker bestälningsjobb .Har en granne som hade en ganska ny åkgräsklippare och sen sprillans honda 5 hk båtmotor och röjsågar och massa stöldbegärligt men dom tog bara klipparen och en annan granne stal dom tändningslåset till fyrhjulingen

Säker bestälningsjobb .Har en granne som hade en ganska ny åkgräsklippare och sen sprillans honda 5 hk båtmotor och röjsågar och massa stöldbegärligt men dom tog bara klipparen och en annan granne stal dom tändningslåset till fyrhjulingen
Ja, jag tror inte att det är pundare.
De tog vedklyven ena veckan och kom tillbaka och tog gräsklipparen nästa vecka. De har inte rullat bort den utan prydligt dragit ur kontakten och hängt den på en bräda. Sedan har de burit bort klyven.

det finns en hel drös grejer som är dyrare - bara man slår in ett fönster och tar sig in via altanen. men det gjorde de inte - de bara bar iväg med klyven.

Veckan efter var gräsklipparen - som stod i samma vedskjul - väck.

@tanten Snacka om fräcka, hänga sladden snyggt med som att bevisa att vi kan detta och vet vad vi gör :rage:
Skulle gissa på att bovarna visste att de hade gott om tid på sig innan du skulle komma hem igen.

@tanten Snacka om fräcka, hänga sladden snyggt med som att bevisa att vi kan detta och vet vad vi gör :rage:
Skulle gissa på att bovarna visste att de hade gott om tid på sig innan du skulle komma hem igen.
Japp. Locket på postlådan stod öppet ett par dagar i den veckan. Jag fällde det när jag kom från jobbet och muttrade över posten som slarvade. Fast det var bara det att andra gången fanns ingen post i lådan. Det var sannolikt tjuvarna som kollade när jag var hemma.

Ja, jag tror inte att det är pundare.
De tog vedklyven ena veckan och kom tillbaka och tog gräsklipparen nästa vecka. De har inte rullat bort den utan prydligt dragit ur kontakten och hängt den på en bräda. Sedan har de burit bort klyven.

det finns en hel drös grejer som är dyrare - bara man slår in ett fönster och tar sig in via altanen. men det gjorde de inte - de bara bar iväg med klyven.

Veckan efter var gräsklipparen - som stod i samma vedskjul - väck.
Och hos en annan bekant som har kor och hade just slaktat hade dom tömt frysen .. två gånger har det hänt dom bröt sig in

Japp. Locket på postlådan stod öppet ett par dagar i den veckan. Jag fällde det när jag kom från jobbet och muttrade över posten som slarvade. Fast det var bara det att andra gången fanns ingen post i lådan. Det var sannolikt tjuvarna som kollade när jag var hemma.

Skulle tro din tanke är helt rätt tyvärr. :crazy:

Pustar ut efter yogan, kör Ardiennes 30 dgr program och gjorde dag 5 idag. Hittade ett klipp med magövningar med henne som jag också testade idag, det var jobbigt :D:wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 835
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 376
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 373
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025