Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter sen frukost. Vaknade av postis som hade ett paket att lämna.
Blir slödag idag, så ska jag försöka ta mig till klubbens rallylydnadsträning sen ikväll.

Jag ska nog sluta gå och lägga mig efter att jag gjort sambons frukost. Blir handlingsförlamad resten av dagen.

Har fått tillbaka mina kryckor så nu ska jag hoppa runt på stan och försöka hitta en ny höstjacka :D

Ugh, ska utomlands idag och har världens migrän. Legat på toletten och fått upp allt jag får i mig och tror att huvudet kommer explodera. Det här kommer bli väldigt intressant.

Sitter på bussen hem från jobbet. Blir att stressa. Ska bli hämtad av min kompis runt 12.30. Ska hinna äta lite lunch oxå

Ugh, ska utomlands idag och har världens migrän. Legat på toletten och fått upp allt jag får i mig och tror att huvudet kommer explodera. Det här kommer bli väldigt intressant.

Du är tyvärr inte ensam om migrän idag :(

Jag får tack och lov behålla det jag får i mig.
Går på Treo för att klara av att jobba idag :arghh:

Nja, den här veckan får vara lång då det är min sista semestervecka!

Men gött för er som jobbar och behöver helg :up:

Mina höfter hatar mig intensivt idag..

Och jag hatar folk i allmänhet. Ju mer jag har med folk att göra (den sk allmänheten) är jag glad att jag inte förökat mig och tappar allt hopp om mänskligheten. En del är så urbota jävla korkade, tror sig tala om hur saker och ting faktiskt funkar (ehh, uppenbarligen noll koll) och anser sig ha rätt och vara duktiga när de häver ur sig precis vad som helst.. För de hqr ju med en myndighet att göra och ska minsann tala om hur myndigheten ska sköta sitt jobb...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 403
Senast: fio
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 838
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
816
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka