Nattens jobb var lugn. Fram till morgonkvisten

Jag "mutade" in mig hos snyggingen och hans två kompisar med kakor under natten, var klar med städningen redan vid 02.30/45 nångång, så satt inne vid dom och snackade till 04.15. Sen full rulle med sallad. Sen vid 05.10 kom dom och frågade om teet var klart (brukar alltid sätta på nytt te och kaffe vid 05 för det ska hinna bli klart till 05.30) för deras frukost var klar, och frågade om jag också ville ha. Så jag rappade på med teet och den sista salladslådan och så blev det frukost (te och libabröd med mjukost) inne hos dom vid 05.30

Hade så trevligt att jag blev sen att börja med frukosten till skolbarnen så jag fick stressa som en idiot. Men jag får skylla mig själv

Hur som så resulterade kvällen i att vi bytte telefonnr

Snyggingen är från Irak, men ateist och väldigt ironisk och rolig när vi pratar, så när jag skulle gå imorse så han bara "so your not afraid for me?" och jag stammar fram "no, acctully i think it would be fun to meet you outside the camp, take a beer or somthing" och han tyckte det var en mycket bra idé så då bytte vi nummer, sen snackade vi i typ 1 timme på whats app när jag var på väg hem/kommit hem
Vaknade redan runt 15 idag, så lite seg. Men kollat igenom de senaste dagarnas annonser på arbetsförmedlingen, men fann inget vettigt
Sista natten på jobbet idag, så känns lite tråkigt.