Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick oväntat besök idag, trevligt med lunchsällskap.
Ikväll kommer antaglien (hoppas!) en köpare så jag blir av med en sak åtminstone men törs inte tro det förens personen är här.
Alltid lika säkert med privatförsäljningar, inte :angel:

Nattens jobb var lugn. Fram till morgonkvisten :rofl: Jag "mutade" in mig hos snyggingen och hans två kompisar med kakor under natten, var klar med städningen redan vid 02.30/45 nångång, så satt inne vid dom och snackade till 04.15. Sen full rulle med sallad. Sen vid 05.10 kom dom och frågade om teet var klart (brukar alltid sätta på nytt te och kaffe vid 05 för det ska hinna bli klart till 05.30) för deras frukost var klar, och frågade om jag också ville ha. Så jag rappade på med teet och den sista salladslådan och så blev det frukost (te och libabröd med mjukost) inne hos dom vid 05.30 :) Hade så trevligt att jag blev sen att börja med frukosten till skolbarnen så jag fick stressa som en idiot. Men jag får skylla mig själv :cool: Hur som så resulterade kvällen i att vi bytte telefonnr :sneaky: Snyggingen är från Irak, men ateist och väldigt ironisk och rolig när vi pratar, så när jag skulle gå imorse så han bara "so your not afraid for me?" och jag stammar fram "no, acctully i think it would be fun to meet you outside the camp, take a beer or somthing" och han tyckte det var en mycket bra idé så då bytte vi nummer, sen snackade vi i typ 1 timme på whats app när jag var på väg hem/kommit hem :grin:

Vaknade redan runt 15 idag, så lite seg. Men kollat igenom de senaste dagarnas annonser på arbetsförmedlingen, men fann inget vettigt :(

Sista natten på jobbet idag, så känns lite tråkigt.

Numera hatar jag torsdagar mer än måndagar.....

Vilken hemsk dag jag haft! Urk, tvi, blä.

Det här är en sådan dag när jag önskar att jag var utan någon befattning utan bara behövde göra som chefen sa åt mig

Dessutom eskalerade migränen så nu ligger jag och mår illa. Hoppas bara att jag slipper tömma magsäcken i toastolen.

Jag vill mata ponnyerna och mocka hagen innan vi ska åka till Gävle men min kropp påstår att jag inte har ätit något idag och det är inte sant! (Två knäcke med ost vid 05, fiskpudding med ärtor vid 11, fil med banan, russin och flingor vid 15, en nektarin och en persika alldeles nyss och någon gång under den här tiden en skiva kärleksmums.)

Är dessutom mätt och då är det svårt att klämma in mer mat. Bah.

Nattens jobb var lugn. Fram till morgonkvisten :rofl: Jag "mutade" in mig hos snyggingen och hans två kompisar med kakor under natten, var klar med städningen redan vid 02.30/45 nångång, så satt inne vid dom och snackade till 04.15. Sen full rulle med sallad. Sen vid 05.10 kom dom och frågade om teet var klart (brukar alltid sätta på nytt te och kaffe vid 05 för det ska hinna bli klart till 05.30) för deras frukost var klar, och frågade om jag också ville ha. Så jag rappade på med teet och den sista salladslådan och så blev det frukost (te och libabröd med mjukost) inne hos dom vid 05.30 :) Hade så trevligt att jag blev sen att börja med frukosten till skolbarnen så jag fick stressa som en idiot. Men jag får skylla mig själv :cool: Hur som så resulterade kvällen i att vi bytte telefonnr :sneaky: Snyggingen är från Irak, men ateist och väldigt ironisk och rolig när vi pratar, så när jag skulle gå imorse så han bara "so your not afraid for me?" och jag stammar fram "no, acctully i think it would be fun to meet you outside the camp, take a beer or somthing" och han tyckte det var en mycket bra idé så då bytte vi nummer, sen snackade vi i typ 1 timme på whats app när jag var på väg hem/kommit hem :grin:

Vaknade redan runt 15 idag, så lite seg. Men kollat igenom de senaste dagarnas annonser på arbetsförmedlingen, men fann inget vettigt :(

Sista natten på jobbet idag, så känns lite tråkigt.
Hoppas nåt dyker upp snart

Jag vill mata ponnyerna och mocka hagen innan vi ska åka till Gävle men min kropp påstår att jag inte har ätit något idag och det är inte sant! (Två knäcke med ost vid 05, fiskpudding med ärtor vid 11, fil med banan, russin och flingor vid 15, en nektarin och en persika alldeles nyss och någon gång under den här tiden en skiva kärleksmums.)

Är dessutom mätt och då är det svårt att klämma in mer mat. Bah.
Missminner jag mig?,men gjorde inte du en OP av magsäcken? Eller blev det inte bra?

Dom trillar inte ut :angel:

Om det hade varit så enkelt hade jag nog kunnat tänka mig att föda fler barn än det jag fött ;)
Haha för mig var det nästan så.
Fick nästan skäll för att jag "bara" tog fyra timmar från när jag kom in på förlossningen
Bm sa när jag kom att jaja förstagångsföderska det här tar tid.
Jag var öppen 5 cm så det blev rum ganska så snart

Elektrikern är klar för dagen och tror han blir helt klar imorgon :)
Baksidan är att jag måste gräva en ränna för kabeln ut till staketet. 5 meter långt och 40 cm djupt. I Småland där all världens sten samlat sig :banghead:
Jaja, först mat och sen klippa gräset. Sen så!

Tillägg: Har jag sagt hur skönt det är med en vilsam semester? :p
Om du lägger kabeln i ett vattenrör (det svarta med en blå rand på) så behöver du bara gräva ner det under marknivå :idea:

Haha för mig var det nästan så.
Fick nästan skäll för att jag "bara" tog fyra timmar från när jag kom in på förlossningen
Bm sa när jag kom att jaja förstagångsföderska det här tar tid.
Jag var öppen 5 cm så det blev rum ganska så snart

Mig skällde dom på för att jag vägrade gå ut och gå.

Det var snöstorm och jag hade värkar var tredje minut men öppnades inte, jag vägrade ta en promenad.

Missminner jag mig?,men gjorde inte du en OP av magsäcken? Eller blev det inte bra?

Jo det blev bra men nu är jag på smällen och kroppen blev väldigt grinig. Är mycket känsligare för blodsockerdippar och blodtrycket är någonstans nere i skorna halva tiden.

Jag är alltså inte hungrig utan totalt kraftlös. :crazy:

Äter en avokado och dricker en kvarg så jag kan träna.
Träningsvärken är inte lika jävlig idag men den finns allt där och gör sig påmind.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 420
Senast: fio
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 838
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
817
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka