Njuter av att vara ledig även imorgon. Stallet på förmiddagen och på eftermiddagen fotboll med en kompis 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*stor kram* De vet som sagt inte ett skit![]()
Åh, det låter underbartApropå bilar @Red_Chili ...
En bekant stressade förbi på jobbet och gjorde en tjänst vi beställt. Berättade att hen glömt bort tiden eftersom de varit hemma och fixat med en bil.
Sonens flickvän med familj har varit ett antal veckor i USA och alla är de biltokiga.
När de var borta har bekanten och sonen hämtat en bil som stått avställd ett par år på flickvännens gård. De har mekat, svetsat och lackat samt besiktat den.
När flickvännen kommer hem i nu i eftermiddag väntar den gamla "skrotbilen" i fin-skick på henne och de ska åka på cruising med den.
Kärlek!
Och härliga människor som lägger ner massor av jobb bara för att överraska, och göra nån annan glad.
Inte jag hellerInte jag!
Låter som en bra dag!Har uträttat mycket idag: Tagit ner alla täcken och transportskydd från vinden. Åkt med min kompis och hennes barnbarn till Tele2butiken. Fått förhoppningsvis fart på rauten.
Ätit lunch på BK.
Åkt ut till min kompis hovis gård. Där blev jag av med nästan alla täcken, alla täckesgjordar och lädergrimmanHennes tvååriga travsto fick vara modellstjärna.
Pussat lite på hennes två föl, fölens mammorna i en av hagarna.
Fikar lite i skuggan och pratat lite häst
Jo. Väntar tills imorgon och böka med rauten.Låter som en bra dag!
Hörrni, det här med middag, ska det vara nåt eller? Och vad? Koka pasta? Göra nuggets som finns i frysen? Köpa pizza?![]()
Det låter sjukt gott! Men då måste jag handla, och det är varmt ute...Jag ska käka tomatsallad med mozzarella och basilika! SÅ JÄVLA GOTT! Självfallet ett glas rödvin till det![]()
Har nån slags diet nu och det går fanimej framåt, skippar all skräpmat pga måste bli fit till fashionweek. Plus att jag måste bli tight till oktober när jag ska framträda i bikni i Tel Aviv![]()
Det låter sjukt gott! Men då måste jag handla, och det är varmt ute...
Du är knasigJag tycker att det är gränsfall till för svalt ute![]()